نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي:

با شهادت سردار سلیمانی ها راه مقاومت قدرتمندتر ادامه خواهد یافت

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی و امام جمعه ارومیه ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همراهان وی، گفت: با شهادت این بزرگان راه دفاع و مقاومت با قدرت و اقتدار بیشتر ادامه خواهد داشت.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همراهان وی، اظهار داشت: با شهادت این بزرگان، راه دفاع و مقاومت با قدرت و اقتدار ادامه خواهد داشت.
خطیب جمعه ارومیه با بیان اینکه تبریک امام خامنه‌ای به این شهید بزرگوار نشان از مقام والای سردار سلیمانی است که به هدف خود یعنی شهادت رسید، ابراز داشت: ملاقات حضوری با ایشان داشتم و عشق به شهادت را در ایشان لمس کرده بودم برای ما ضایعه بزرگی است ولی برای خود ایشان مایه سعادت است.
وی ادامه داد: خون شهدا درخت انقلاب اسلامی را سیراب می‌کند و در نهایت به نابودی کاخ ستم و شیطان بزرگ یعنی آمریکا و اذناب آمریکا می‌انجامد.
حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: در قرآن هم آمده که دشمنان با شهادت رزمندگان اسلام درواقع قبر خود را کنده و مسلمانان را در رسیدن به اهداف خود مستحکم‌تر می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه هراس دشمن از عظمت سردار سلیمانی همانند ترس از عزت وعظمت مالک اشتر بود، گفت: ما منتظریم یا خدا انتقام را بگیرد یا اجازه دهد ما این انتقام را بگیریم و ناراحت از این فقدان هستیم ولی یقین داریم دشمنان و اذناب شیطان بزرگ به دست مسلمانان و رزمندگان و با ذلت نابود می‌شوند.
خطیب جمعه ارومیه از حضور مردم در سالروز حماسه مردمی ۹ دی تشکر کرد و متذک شد: این نشان دهنده بصیرت مردمی است که همانند ایام فتنه در دل‌هایشان ماندگار است.وی به موضوع اف‌ای‌تی‌اف اشاره کرد و اضافه کرد: انتظار از مسئولان این است که بدون توجه به نقشه دشمنان زیر بار حرف زور بروند. باید برای مردم روشن شود که هدف از این لوایح چیست؟
وی ابراز داشت: مسئولان شفاف و صریح به سخنان منتقدین گوش دهند و ایرادات موجود در لوایح و کنوانسیون‌های مختلف را استخراج کنند تا رفع شبهه شود.
حجت الاسلام قریشی یادآور شد: متخصصان در مورد این لایحه و بندهای مختلف آن نظرات خوبی ندارند اینکه منتقدان این موضوع خواستار مناظره هستند، یعنی در صورت تصویب مملکت را تقدیم دشمن می‌کنیم.
وی تصریح کرد: ماجرای این لوایح چندین برابر از مساله کاپیتولاسیون خطرناک‌تر است. فردا چگونه پاسخگوی خون شهدا خواهند بود؟
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه شرکت در انتخابات همانند نماز واجب است چراکه برای حفظ نظام نیاز است، تصریح کرد: انتخاب افراد دارای شعور سیاسی الزامی است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۵۱ ق.ظ

دیدگاه


× هفت = 28