بانک ها جهت مقابله با تعطیلی واحدهای تولیدی آذربایجان غربی مساعدت نمایند

بانک ها جهت مقابله با تعطیلی واحدهای تولیدی آذربایجان غربی  مساعدت  نمایند

گروه خبر: رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بانک¬ها جهت مقابله با تعطیلی واحدهای تولیدی آذربایجان¬غربی مساعدت نمایند گفت: تولیدکنندگان داخل از سوی دولت به طور کامل حمایت شوند.
به گزارش آرازآذربایجان ، علی اکبر گروسی در جلسه پیگیری اجرای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، اقتصاد وابسته به نفت نمی‌تواند پایدار باشد و باید تلاش کنیم این وابستگی را از بین ببریم و اقتصاد کشور را با رونق بخشیدن به تولیدات داخلی توسعه دهیم و اقتصاد کشور را از تک قطبی بودن خارج کنیم.
وی تصریح کرد: این کار بسیار بزرگ و ارزشمند است و یقیناً برای تحقق آن باید مسئولین در کنار مردم باشند، خصوصاً تولیدکنندگان داخل باید از سوی دولت به طور کامل حمایت شوند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: از همه بانکها می‌خواهم که نگذاریم واحدهای تولیدی از چرخه تولید بیافتند، تعطیلی کارخانه به نفع هیچ یک از طرفین و به نفع جامعه و مردم نیست، بانکها می‌توانند با حفظ منافع خود کمک شایانی به تولیدکنندگان کنند چرا که موضوع مهم حاکمیت ملی و رونق تولید است.
گروسی افزود: نباید گذاشت حتی کارگاه کوچک تولیدی تعطیل شود، وقتی واحد تولیدی از کار می‌افتد به کارافتادن مجدد آن بسیار سخت است و این آسیب به اقتصاد کشور است، لذا از مدیران بانکها خواستارم که در این جلسه با هدف کمک کردن و یاری رساندن به قشر تولید کننده حاضر شوند و روحیه دفاعی به خود نگیرند.
این مقام قضایی در ادامه گفت: ستاد پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی جنبه حمایتی و جانبدارانه از تولیدکننده و تولید داخلی دارد و همه باید کمک کنیم، چرا که هم دولت و هم قوه قضاییه اولویتشان حمایت از تولید داخلی است.
در این جلسه مشکلات دو واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با وساطت اعضای جلسه تصمیمات ارزشمندی در جهت شروع فعالیت مجدد این واحدهای تولیدی اتخاذ گردید و توافقاتی بین تولید کنندگان و بانکهای عامل صورت پذیرفت.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


3 − = یک