اولویت‌های کاری حوزه اقتصادی هرچه سریع‌تر مشخص شود

اولویت‌های کاری حوزه اقتصادی  هرچه سریع‌تر مشخص شود

گروه خبر: معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: اولویت‌های کاری حوزه‌های اقتصادی استان باید هرچه سریع‌تر مشخص و منطبق با آن برنامه ریزی شود.
غلام‌رضا دیزج نژاد در آیین معرفی مدیرکل جدید دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اقتصادی استان گفت:
این دفتر وظیفه دارد تا در راستای اهداف توسعه‌ای و سیاست‌های اقتصادی دولت، دستگاه‌های اجرایی مرتبط را هماهنگ کند.
وی افزود: تسریع در انجام وظایف و تاکید بر تعیین اولویت‌های اقتصادی و همچنین نظارت بر مصوبات سایر کارگروه های اقتصادی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی بر پرهیز از دخالت در وظایف مدیریتی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و ادامه داد: این دفتر، مشاور و کمک کار سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف حوزه‌های اشتغال و سرمایه گذاری است.
دیزج نژاد اظهار کرد: آذربایجان غربی به لحاظ مرزی بودن دارای بازارچه‌ها و گمرکات زیادی است که لازم است برای هرچه فعال‌تر شدن این بازارچه‌ها و گمرکات مدیریت قوی و یکپارچه‌ای اعمال شود.
وی در ادامه مدیریت‌ها را امانت الهی بر عهده اشخاص معرفی کرد و گفت: باید تا زمان اجازه می‌دهد از این امانت‌ها برای خدمت به خلق بهره بگیریم.در این آیین غلام‌رضا بابایی به عنوان مدیرکل جدید دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان غربی معرفی از زحمات مدیر قبلی تقدیر شد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


× شش = 12