افتتاح بیش از ۲ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی

گروه خبر: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از افتتاح ۲ هزار و ۹۱۷ واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت در مناطق مختلف آذربایجان غربی خبر داد.
خلیل محبت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک دولت، اظهار داشت: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای تبیین و ارائه عملکرد دولت‌مردان و نشان دادن افتخارات و دستاوردهای جدید جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف است.
وی در این راستا از افتتاح ۲ هزار و ۹۱۷ واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف آذربایجان غربی، همزمان با هفته دولت خبر داد.محبت‌خواه با اعلام این خبر تصریح کرد: از این تعداد، ۹۹۸ واحد در قالب تعاونی‌های مسکن مهر و ۵۶۹ واحد مسکن مهر نیز به صورت خود مالکی احداث شده‌اند.مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تکمیل نوسازی ۸۵۰ واحد مسکونی، با استفاده از تسهیلات طرح مسکن مهر در بافت فرسوده شهری خبر داد و افزود: همزمان با هفته دولت ۵۰۰ واحد از مساکن مهر نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت آذربایجان غربی، به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
محبت‌خواه گفت: تاکنون بیش از ۲۴ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی افتتاح شده است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری، بیش از ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری رسیده شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۴:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


− پنج = 2