اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان غربی ۱۴ و ۱۵ اسفند

اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان غربی ۱۴ و ۱۵ اسفند

آراز آذربایجان،آذربایجان غربی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای وضعیت فعالیت مدارس استان را اعلام کرد.
بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، جزئیات نحوه فعالیت مدارس استان برای روزهای شنبه ۱۴ اسفند و یک شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰) بدین شرح می باشد:
در وضعیت قرمز و نارنجی، دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی “حضوری” و تمامی مدارس شهری و روستایی در مقاطع مختلف تحصیلی به استثنای مدارس روستایی فاقد اینترنت و مدارس کم جمعیت به مدت دو روز (شنبه و یکشنبه ۱۴ و ۱۵ اسفند) “غیرحضوری” و در بستر فضای مجازی “شبکه شاد” خواهد بود.
در وضعیت زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت “حضوری” می باشد، در صورتی که در مدارسی که دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه به مدیریت آموزش و پرورش (ابلاغ به ستاد مقابله با کرونای شهرستان و کسب مجوز)، آموزش آنها می‌تواند به صورت غیرحضوری در بستر شاد ادامه داشته باشد.
در وضعیت آبی، آموزش مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی “حضوری” خواهد بود.
شایان ذکر است ملاک وضعیت رنگ بندی شهرستان ها (زرد، نارنجی و قرمز) صرفاً ستاد مقابله با بیماری با کرونا و هماهنگی با فرمانداران و بخشداران مناطق است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹ ق.ظ

دیدگاه


دو + 2 =