۵۵۶ طرح همزمان با هفته دولت در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

۵۵۶ طرح همزمان با هفته دولت در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

آراز آذربایجان– معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با این هفته، ۵۵۶ طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال در استان به بهره‌بردای می‌رسد.
علی مصطفوی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از این تعداد طرح قابل بهره‌برداری ۴۵۹ فقره عمرانی است، اظهار داشت: از این تعداد، ۳۶۷ طرح در دستگاه های اجرایی با اعتبار پنج‌هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال و ۹۲ طرح خدماتی توسط شهرداران با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.
وی اضافه کرد: همزمان با هفته دولت امسال، ۹۷ طرح نیز در بخش اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای آنها چهار هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به طرح‌های کلنگ‌زنی آماده شده برای این هفته در استان بیان کرد: عملیات اجرایی ۵۶ طرح عمرانی با یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده در این هفته در استان آغاز می شود.
مصطفوی ادامه داد: از این تعداد ۴۷ طرح با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مربوط به دستگاه های اجرایی و ۹ طرح با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال در بخش شهری است.
وی بیان کرد: در بخش اقتصادی نیز ۱۲ طرح کلنگ‌زنی می‌شود که برای آنها ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: بر اساس اعلام کارشناسان با بهره‌‎برداری از طرح‌های اقتصادی یک‌هزار و ۵۳۷ نفر صاحب شغل در شهرستان های مختلف آذربایجان‌غربی می‌شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: باید دستاوردهای دولت تدبیر و امید به مردم منعکس شود تا مردم بدانند که کارگزاران آنها در تمام شرایط برای آبادانی و توسعه کشور تلاش می‌کنند.
مصطفوی اظهار داشت: باید تمام فرمانداران و مسوولان در افتتاح طرح‌ها به مسائل بهداشتی توجه کرده و با حداقل اجتماعات و با کمترین زمان ممکن طرح‌های مورد نظر را افتتاح یا کلنگ‌زنی کنند.
هفته دولت امسال به دلیل شرایط کرونایی و مصادف شدن با ایام محرم از ابتدا تا ۶ شهریور اجرا می‌شود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۲ ب.ظ

دیدگاه


6 − پنج =