رئيس شوراي شهر اروميه:

اصحاب رسانه به اختلافات در شهرداری ارومیه دامن نزنند

اصحاب رسانه به اختلافات در شهرداری ارومیه دامن نزنند

گروه خبر:رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اصحاب رسانه از دامن زدن به اختلافات در شورای شهر و شهرداری ارومیه پرهیز کنند چراکه در هر کار شورایی اختلاف سلیقه وجود دارد که همین مسئله منشأ پیشرفت و توسعه است.
رسول اصغرزاده با اشاره به انتخاب مجدد محمد حضرت پور به عنوان شهردار ارومیه اظهار داشت: وی از بین ۲۶ نفر و با کسب ۹ رأی موافق، یک رأی مخالف و یک رأی ممتنع توانست برای سومین بار رأی اعتماد شورای اسلامی شهر ارومیه را بگیرد.
وی افزود: حضرت پور از سومین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه توانست رأی اعتماد بگیرند و دوره چهارم نیز این موضوع تکرار شد و در دوره پنجم هم با رأی اکثریت منتخب مردم به عنوان شهردار ارومیه انتخاب شد و امیدوار هستیم در طول دوره پنجم همراهی شورای شهر و شهرداری ادامه پیدا کند.
اصغرزاده خاطرنشان کرد: رویکرد نقد منصفانه عملکرد شهرداری و نظارت شورای شهر در این دوره نیز پیگیری خواهد شد چراکه مهم‌ترین وظیفه شورای شهر نظارت بر عملکرد شهرداری‌است که این موضوع را به صورت جدی توسط تمامی اعضای شورای شهر به صورت مستدل پیگیری می‌کنیم.
وی با اشاره به ضرورت جلوگیری از دامن نزدن به اختلافات شورای شهر ارومیه یادآور شد: از اصحاب رسانه در فضای مجازی، رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری درخواست می‌کنم حتماً و به صورت جدی دست شورای شهر و شهرداری ارومیه را بگیرند و به آنان کمک کنند و در دوره پنجم رفتارهای مسالمت آمیز با یکدیگر خواهیم داشت و اعضای شورای شهر نیز به اهمیت این موضوع واقف هستند.رئیس دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیران رسانه های مجازی استان از دامن زدن به اختلافات و موضوعات تفرقه برانگیز در تمامی ابعاد پرهیز کنند چراکه اعضای شورای شهر در خدمت تمامی اصحاب رسانه هستند تا ارائه گزارش کرده و نقد شوند یا روشن گری کنند.اضغرزاده تصریح کرد: کار شورایی همیشه با اختلاف سلیقه‌ها و اختلاف نظرهایی روبرو است که منشأ پیشرفت و توسعه است به شرطی که به مناقشه تبدیل نشود.
وی بیان کرد: از اختلاف نظر برای پیشرفت و توسعه شهر باید فرصت سازی کنیم و در این میان تمامی نظرات، پیشنهادات و انتقادات را در حوزه‌های تخصصی با جان و دل پذیرا هستیم.
اصغرزاده تاکید کرد: در دوره پنجم مراودات خاصی را با مراکز دانشگاهی و متخصصین امر در مورد پیشبرد مدیریت شهری، افزایش رفاه مردم، افزایش نشاط و شادابی اجتماعی در ارومیه خواهیم داشت.
وی اظهار داشت: از تمامی مدیران و افرادی که در دستگاه‌های خدمات رسان وظیفه‌ای دارند تقاضا داریم که به شورای شهر در مدیریت بهینه شهر بیش از پیش کمک کنند.
رئیس دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: اگر بخواهیم قدردان خون شهدا، آرمانهای امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری باشیم بایستی در کنار هم بودن را به شکل ویژه‌ای تجربه کنیم بنابراین مردم و رسانه ها و دیگر مسئولان، اعضای شورای شهر و مدیریت شهری را در کنار خود ببینند و از ظرفیت مدیریت شهری در راستای ارتقاء شاخص‌های استان استفاده کنند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۰ ق.ظ

دیدگاه


6 + = دوازده