رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان غربي تاکيد کرد

استفاده از توان دانش‌آموزان در برنامه‌های ۱۳ آبان

استفاده از توان دانش‌آموزان در برنامه‌های ۱۳ آبان

گروه خبر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بر استفاده از توان دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های ۱۳ آبان تاکید کرد.et
حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری در گفت‌و‌گو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: امسال همانند سال‌های قبل مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ۱۳ آبان، سه مناسبت مهم از جمله سالروز تبعید امام خمینی (ره) در سال ۴۳، شهادت دانش‌آموزان در مقابل دانشگاه تهران در سال ۵۷ و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ توسط دانشجویان خط امام را در خود دارد.
وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی بارها ثابت کردند در صحنه هستند و با توطئه‌های استکبار جهانی مقابله کرده و در این راه شهدایی تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
نیساری خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان روزی است که دانشجویان و دانش آموزان مسلمان به نشانه اعتراض به حکومت در دانشگاه تهران اجتماع کردند و تاریخ شاهد خون به ناحق ریخته آنان شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: دانشگاهیان دین باور به پیروی از امام خمینی (ره) دیواره‌های خیانت را فرو ریختند.
نیساری ابراز داشت: ۱۳ آبان مراسم راهپیمایی این روز بزرگ در سراسر آذربایجان غربی و در مرکز استان ارومیه برگزار می‌شود.
وی زمان تجمع را ساعت ۱۰ صبح امروز در میدان ولایت فقیه عنوان و اعلام کرد: زمان حرکت راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ بوده و راهپیمایی از مسیر خیابان امام طی می‌شود و نهایتا در میدان انقلاب تجمع پایانی خواهیم داشت. نیساری افزود: در محل تجمع میدان انقلاب سخنرانی روز ۱۳ آبان، قرائت بیانیه و مراسم پایانی را خواهیم داشت.
وی یادآور شد: در طول مسیر راهپیمایی و ابتدای محل تجمع سرودهای ضد استکباری و ضد آمریکا نواخته خواهد شد و پرچم استکبار جهانی و اسرائیل آتش زده می‌شود.
نیساری ادامه داد: از دیگر برنامه‌های روز ۱۳ آبان تئاتر خیابانی بوده و نقاشی هنرمندان را در خصوص توطئه‌های آمریکا خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: این راهپیمایی اختصاص به قشر خاصی ندارد و همه مردم اعم از روحانیت، دانشجویان، دانش آموزان، کارکنان و مردم در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.
نیساری عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های مذکور مسابقات ورزشی در سراسر آذربایجان غربی که از طرف کمیته ورزشی ستاد ۱۳ آبان پی‌گیری می‌شود و مسابقات فرهنگی در سطح مدارس برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: زنگ مرگ بر آمریکا در سراسر مدارس آذربایجان غربی نواخته خواهد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۵:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


هفت × 5 =