استاندار:

ارومیه مهد والیبال است این لقب باید حفظ شود

ارومیه مهد والیبال است این لقب باید حفظ شود

آرازآذربایجان،استاندار آذربایجان غربی گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای معرفی و نمایش توانمندی‌های استان استفاده کرد.
استاندار آذربایجان غربی در دیدار با پیشکسوتان و ملی پوشان والیبال استان اظهار کرد: آذربایجان غربی ظرفیت‌های بسیار بالقوه‌ای در زمینه های، چون معدن، گردشگری ورزش و نیروی انسانی دارد و جزو استان‌های سرآمد در کشور است.
محمدصادق معتمدیان، گفت: معرفی ظرفیت‌های ورزشی و توجه به افتخار آفرینی‌های ورزشکاران این استان امر بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.
وی افزود: در راستای ایجاد تحرک ورزشی و شور و نشاط اجتماعی در استان تلاش کردیم، که با میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا و معرفی ظرفیت‌های ورزشی استان در این مسیر گام برداریم.
معتمدیان اضافه کرد: حضور ۱۸ کشور آسیایی و برگزاری چنین سطحی از مسابقات در ارومیه و آذربایجان‌غربی، کم نظیر بوده و با توجه به ظرفیت‌های بالقوه استان و زیرساخت مناسب، بی شک شاهد میزبانی با کیفیت، همراه با شور و نشاط در بین آحاد مردم و به ویژه جوانان خواهیم بود.
مقام ارشد اجرایی استان ادامه داد: برنامه اصلی ما بهره گیری از همه ظرفیت‌های استان برای معرفی و نمایش توانمندی‌های آذربایجان‌غربی است و دیدار‌هایی نیز با سفرای ۱۸ کشور حاضر در والیبال قهرمانی آسیا انجام گرفته و یا خواهد شد.
رایزنی برای حضور ارومیه در لیگ برتر والیبال
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ساختارمند کردن والیبال استان که سابقه‌ای بیش از نیم قرن دارد، اظهار کرد: موضوع حضور نماینده استان و شهر ارومیه در لیگ برتر، با رئیس فدراسیون والیبال رایزنی شده و فدراسیون نیز تمام تمهیدات لازم را برای حضور تیمی از ارومیه در لیگ برتر انجام داده و بی شک حضور این تیم تاثیر زیادی بر انگیزه و امید در این استان خواهد داشت.
معتمدیان با اعلام اینکه استانداری از مستندسازی بزرگان و مفاخر ورزش بخصوص والیبال استان حمایت می‌کند، ادامه داد: والیبال ورزش اول استان بوده و برنامه ریزی پنج ساله یا ده ساله برای رشد بیشتر این رشته ورزشی در آذربایجان‌غربی باید انجام شود.
وی، بحث دیپلماسی ورزشی را بسیار مهم دانسته و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی از استان‌های امن منطقه و جهان است، برگزاری چنین سطحی از مسابقات این موضوع را بیش از پیش اثبات می‌کند.
در این دیدار، پیشکسوتان و ملی پوشان والیبال با تشکر از استاندار آذربایجان‌غربی، از اقدامات وی در حوزه ورزش و رایزنی و پیگیری جهت دریافت میزبانی مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی بخصوص والیبال قهرمانی آسیا قدردانی کردند و استاندار آذربایجان غربی نیز از این ورزشکاران تجلیل کرد.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۱ ق.ظ

دیدگاه


3 × هشت =