معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

نظارت بر قیمت‌ها اولویت ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌غربی باشد

نظارت بر قیمت‌ها اولویت ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌غربی باشد

گروه خبر:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: افزایش قیمت‌ها در سطح بازار زمینه ایجاد مشکل را فراهم می‌کند و ستاد تنظیم بازار در استان باید نسبت به نظارت بر این امر اهتمام ویژه داشته باشد. علی مصطفوی در هجدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار استان قیمت‌های اقلام اساسی را باید به‌ظور مرتب و مستمر رصد و کنترل کند تا از سوءاستفاده عده‌ای از در این حوزه جلوگیری شود.
وی با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در رابطه با کنترل و مدیریت بیماری کرونا به درستی و دقیق منعکس شود، گفت: باید عملکرد ادارت در این زمینه مستندسازی گردد تا مردم مطلع شوند که دولت چه عملکردی در این خصوص داشته است.
وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی لازم در خصوص استفاده از اقلام بهداشتی در جامعه بیان کرد: باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود که مردم چه اقلام بهداشتی را مصرف و چه اقلامی را مصرف نکنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برخی با شایعه‌سازی در مورد کمبود مواد ضدعفونی قصد سودجویی در این زمینه را دارند اظهار کرد: خوشبختانه کمبودی در بحث مواد ضدعفونی در آذربایجان‌غربی وجود ندارد و مردم در این زمینه نگران نباشند.مصطفوی با اشاره به لزوم تشکیل شورای فطریه در آذربایجان‌غربی، ادامه داد: باید برای حفظ وحدت رویه و دریافت زکات مردمی این شورا تشکیل گردد و مسوولان امر نیز به اجرای این مسئله توجه داشته باشند.
وی با گرامیداشت روز جهانی قدس، بیان کرد: این روز از یادگارهای ارزشمند امام راحل است که درراستای حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نامگذاری شده است که باید حفظ شود.
وی با اشاره به تبدیل شدن روستای بکتاش میاندوآب به بخش نیز گفت: این روستا از امروز در طرح تقسیمی به یکی از بخش‌های استان تبدیل و صاحب بخشداری شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵ ق.ظ

دیدگاه


8 − = یک