مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی خبرداد

ارائه بیش از ۴ میلیون نفرساعت آموزش های مهارتی در آذربایجان غربی

ارائه بیش از ۴ میلیون نفرساعت آموزش های مهارتی در آذربایجان غربی

آرازآذربایجان- مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی از ارائه بیش از ۴ میلیون و ۵۱۱ هزار نفر ساعت آموزشهای فنی و حرفه ای در سال گذشته در موسسات کارآموزی و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای برای کارجویان و کارآموزان علاقمند به مهارت آموزی خبر داد.
محسن مددی ، افزود: این اداره کل در سال گذشته با برگزاری ۳ هزار و ۶۰۶ دوره آموزشی، برای ۱۹ هزار و ۵۹ نفر ، ۴ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۷۹۲ نفر – ساعت در بخش خصوصی مؤسسات کارآموزی و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای آموزش های مهارتی ارائه داده است.
مددی با اشاره به فعالیت ۳۱۵ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بخش های صنعت ،خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنردر سطح استان، گفت: از این تعداد ۲۱۲ آموزشگاه مختص خواهران ، ۴۲ آموزشگاه مختص برادران و ۶۱ آموزشگاه به صورت دو منظوره ، آموزشهای مهارتی را ارائه می دهند.
وی خاطرنشان کرد: این اداره کل در سال گذشته به منظور نظارت برکیفیت آموزشهای ارائه شده در این آموزشگاهها بیش از یک هزار و ۳۷۲ نفر بازدید انجام داده است.
مددی یادآورشد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برای تقویت بخش خصوصی آمادگی دارد تا در صورت توانمندی بخش خصوصی ، بخش هایی از فعالیتهای خود را بر اساس شیوه نامه های مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد واگذار نماید.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۸:۲۴ ق.ظ

دیدگاه


× هشت = 48