رييس کارگروه اطلاع‌رساني قرارگاه مبارزه با کرونا در استان:

مرگ و میر ناشی از کرونا در آذربایجان_غربی همچنان نگران‌کننده است

گروه خبر: رییس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ابتلای ۱۶۱ نفر و فوت ۲۹ شهروند بر اثر این بیماری در استان بودیم که نشان می‌دهد شیوع بیماری و مرگ و میر ناشی از آن در استان همچنان نگران‌کننده است.
به گزارش آراز آذربایجان،علی احمد آقاپور افزود: در صورت رعایت نکردن شهروندان و بی_توجهی مردم به اصول بهداشتی و خودمراقبتی در مقابل بیماری کرونا، این روند افزایشی همچنان ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به یک‌هزار و ۱۹۳ نفر رسیده که از این تعداد ۶۶۷ نفر مشکوک و ۵۲۶ نفر مبتلا به کرونا هستند.
رییس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی افزود: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۲۲۸ نفر بوده که از این تعداد، ۶۹ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل است.
آقاپور با اشاره به افزایش ۲۹ نفری تعداد فوت شدگان براثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان غربی اضافه کرد: تعداد کل فوت‌شدگان در استان به یک‌هزار و ۴۱۷ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۶ ب.ظ

دیدگاه


+ 7 = یازده