فرماندار اروميه:

ادارات برای توسعه بیشتر ارومیه با مدیریت شهری همکاری کنند

ادارات برای توسعه بیشتر ارومیه با مدیریت شهری همکاری کنند

گروه خبر: فرماندار ارومیه گفت: دستگاه_های دولتی در راستای توسعه هرچه بیشتر مرکز استان با مدیریت شهری همکاری داشته باشند تا بسترهای لازم برای ارائه خدمات بهتر و رضایت بیشتر شهروندان فراهم شود.
به گزارش آراز آذربایجان، رسول مقابلی در نشست هماهنگی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: تعامل و هماهنگی شورای شهر و شهرداری با دستگاههای مختلف در تسریع روند توسعه شهر ارومیه تاثیر انکارناپذیری دارد.
وی، فرمانداری ارومیه را حامی طرح های توسعه شوراهای شهر و شهرداری ها دانست و بیان کرد: جذب اعتبارات ملی برای بهبود شاخص های توسعه شهرستان نیازمند پیگیری جدی دستگاههای متولی است.
فرماندار ارومیه با یادآوری برخی از معضلات حوزه شهری و تاکید بر فراهم کردن بسترهای لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی اظهار کرد: توجه ویژه به حوزه های گردشگری و عمرانی می تواند نقشی موثر در توسعه شهرستان داشته باشد.
مقابلی با اشاره به اهمیت توسعه متوازن و توجه به مناطق محروم ادامه داد: ساماندهی ساخت و سازها، حمل و نقل عمومی، دستفروشان و متکدیان باید در اولویت کاری مدیریت شهری قرار گیرد.
شهردار و اعضای شورای شهر ارومیه نیز در این جلسه با بیان برنامه ها و اقدامات انجام شده و مشکلات، خواستار حمایت و همکاری بیش از پیش دستگاههای دولتی با مدیریت شهری شدند.
شهرستان ارومیه با بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرستان آذربایجان غربی و یکی از ۱۰ شهرستان پرجمعیت کشور است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


یک + = 2