نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي:

احیای کامل دریاچه ارومیه ضروری است

احیای کامل دریاچه ارومیه ضروری است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: احیای کامل دریاچه ارومیه ضروری است چراکه خشک شدن این دریاچه استان های مختلف کشور را تهدید می کند.
حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به بحث دریاچه ارومیه گفت: اگر روند خشک شدن دریاچه ارومیه ۱۰ سال دیگر ادامه یابد نه‌ تنها استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی بلکه بسیاری از مناطق باید تخلیه شوند.
وی سپس در خصوص دریاچه ارومیه گفت: مساله دریاچه ارومیه به جدی باید پیگیری شود چراکه اگر مشکلات دریاچه حل نشود تهدیدی برای استان های مختلف است.
آل‌هاشم تصریح کرد: بحث دریاچه ارومیه باید با جدیت دنبال شود چون خشک شدن آن تهدیدی بیشتری برای استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل دارد.
وی سپس با اشاره به اینکه اجرای عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی ضروری است، گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز جبارزاده در استان بسیار موفق بوده اند.
آل هاشم، تلاش و توجه جدی برای حفظ و احیای محیط زیست و به خصوص دریاچه ارومیه را جزو مطالبات جدی خود و مردم آذربایجان شرقی و حتی استان های همجوار از دولت و مسئولان استانی بیان کرد.
وی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه همه زندگی خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم، یادآور شد: باید توجه داشت که بی توجهی به این فرهنگ اصیل اسلامی، سیطره فرهنگ منحط غربی را در جامعه اسلامی سهل تر می کند.
آل هاشم با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی در بهبود وضعیت زندگی و معیشتی مردم، گفت: در این راستا رفع بیکاری در بین جوانان که کار آسانی نیست و همدلی همه مسوولان را می طلبد، باید مورد توجه جدی باشد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از مهر، آل هاشم ، ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان استان، توجه به جوانان، میدان دادن به آنها و افراد پاک دست را از جمله انتظارات خود از استاندار جدید بیان و اظهار کرد: خوشبختانه استان نمایندگان خوبی در مجلس شورای اسلامی دارد که امیدواریم با همدلی و هم صدایی و هماهنگی بتوانند در این استان حساس و مهم موفق باشند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۸ ق.ظ

دیدگاه


4 − = یک