مديرعامل شرکت مخابرات آذربايجان غربي:

اجرای طرح هم‌کدسازی تلفن ثابت تا ۲۱ خرداد در آذربایجان غربی

اجرای طرح هم‌کدسازی تلفن ثابت تا ۲۱ خرداد  در آذربایجان غربی

گروه خبر: مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی گفت: طرح هم‌کدسازی شماره‌های تلفن ثابت تا ۲۱ خرداد در این استان اجرا می‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان، بهمن اسمعیل‌زاده در نشست خبری که در سالن ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه با اجرای این طرح، کد تمام شهرهای استان به ۰۴۴ تبدیل می‌شود، اظهار داشت: تمام شماره‌های ثابت شهرستان‌های آذربایجان غربی هشت رقمی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه محاسبه تعرفه در این طرح بر اساس دقیقه خواهد بود، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح تعرفه تماس داخل استانی کاهش محسوسی یافته و ۳۰ ریال برای هر دقیقه محاسبه خواهد شد.
اسمعیل‌زاده با اعلام اینکه تعرفه تماس استان به استان برای هر دقیقه ۳۳۹ ریال خواهد بود، افزود: تعرفه تماس از تلفن همراه با تلفن ثابت ۶۲۵ ریال محاسبه خواهد شد.
وی ادامه داد: هم‌کدسازی هزینه برای مردم نخواهد داشت و هیچ‌گونه افزایش قیمتی را نخواهد داشت و صفر داخل استان حذف می‌شود و آذربایجان غربی جزو شش استان کشور محسوب می‌شود.
اسمعیل‌زاده به تعداد مشترکان ثابت و دائمی آذربایجان غربی اشاره و تصریح کرد: یک میلیون و ۷۰۰ هزار تلفن مشترک و ثابت و دائمی در آذربایجان غربی وجود دارد.
وی ادامه داد: برای توسعه اینترنت پرسرعت در روستاهای آذربایجان غربی، تعداد ۱۰۳ روستا از محل اعتبارات مخابرات آذربایجان غربی از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۵:۱۴ ق.ظ

دیدگاه


نُه + 3 =