اسقف ارامنه آذربایجان:

اتحاد و همدلی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

اتحاد و همدلی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

آرازآذربایجان- اسقف اعظم خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان با صدور پیامی اتحاد و همدلی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) دانست.
‘ گریگور چیف چیان ‘ شامگاه چهارشنبه در آئینی که ارامنه ارومیه به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار کردند، قرائت شد و در بخش دیگری از آن آمده است: حماسه آفرینان انقلاب در انقلاب اسلامی از هر دین و مذهبی برای صیانت از وطن بپا خاستند و مانند تنی واحد فریاد خروش برآوردند.
وی ادامه داده است: شهیدان والا مقام به این دریای خروشان پیوستند و از خون خود گذشته و نهالی را آبیاری کردند که ثمره اش شکوه و پیروزی است.
اسقف اعظم خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان اضافه کرده است: به فرموده امام راحل رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه است و چنانکه همه آحاد ملت ایران تحت لوای یک پرچم به رهبری امام خمینی (ره) حماسه آفریده و حیرت جهانیان را برانگیخته اند.
چیف چیان ادامه داده است: آری این چنین است که ملت ایران با یکدلی برگ های زرینی را در تاریخ ایران و جهان آفریدند و هیچ سلاح و قدرتی نتوانست مانع آنان شود.
وی دربخش دیگری از این پیام شکوفایی، اقتدارو همبستگی و اتحاد را برای ملت ایران آرزو کرد.
آئین گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور اسقف اعظم خلیفه گری ارامنه آذربایجان، مقامات و مسئولان استانی و جمعی از هموطنان ارمنی در سالن اجتماعات کلیسای ارامنه ارومیه برگزار شد.
منبع:ابرنا

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۳ ق.ظ

دیدگاه


هشت − = 4