طي پيگيري مشکل فاضلاب مساکن مهر

آقایان به جای سفرهای خارج به وظایفشان عمل کنند

آقایان به جای سفرهای خارج به وظایفشان  عمل کنند

گروه خبر: مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اعتبار لازم برای حل مشکلات فاضلابی مساکن مهر گلمانخانه اختصاص یافته است.
خلیل محبت خواه در گفت‌وگویی افزود: تمام هزینه به اداره آب و فاضلاب استان ارجاع داده شده و حتی اقدامات فراتری در این راستا انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهر سازی حتی مکان لازمی را که آب و فاضلاب برای ساخت تسویه خانه نیاز داشته را در اختیارشان قرار داده است.
محبت خواه تصریح کرد: اقدامات لازمه انجام شده، دیگر رسیدگی به این موضوع از حیطه مسئولیت این نهاد خارج است باید منتظر آ ن باشیم که آب و فاضلاب در راستای بهبود مشکل شهروندان مسکن مهر گلمانخانه که هر روز مجبور هستند از روی فاضلاب و کثافت عبور کنند چه اقداماتی انجام خواهد داد. لازم به ذکر است خبرگزاری ایسنا، از مدیر عامل آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی نیز پیگیر موضوع بود که وی در سفر خارج از کشور می باشد و از شفاف سازی موضوع امتناع کرد.
به گزارش ایسنا مدتی است، فاضلاب های مسکن مهر گلمانخانه ارومیه به جای شبکه آب و فاضلاب شهری راهی کوچه و خیابان می شود.
*صدور شش مجوز احداث بنا و تاسیسات زیربنایی در آذربایجان غربی مورد موافقت قرار گرفت
گزارش دیگری است مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار کرد: صدور شش مجوز احداث بنا و تاسیسات زیربنایی در اراضی خارج از محدوده قانونی و حریم شهرهای استان مورد موافقت قرار گرفت.محبت خواه افزود: صدور این مجوزها پس از بررسی کارشناسانه اعضای کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان مورد تایید قرار گرفت. وی اضافه کرد: این مجوزها در حوزه های احداث مجتمع رفاهی و ساخت واحدهای تولیدی صادر شده است.
وی اظهار کرد: در چهلمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی ۱۳ پرونده درخواست صدور مجوز احداث بنا و تاسیسات در اراضی خارج از محدوده قانونی و حریم شهرهای مختلف آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت و با صدور مجوز شش مورد موافقت شد.
وی اضافه کرد: صدور مجوز برای احداث بنا و تاسیسات با توجه به حفظ و صیانت از اراضی منابع ملی انجام می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: صدور مجوز یک مورد احداث مجتمع رفاهی و تفریحی، شش مورد درخواست صدور مجوز ساخت واحد تولیدی و شش مورد درخواست صدور مجوز احداث واحد خدماتی در این کارگروه بررسی و مطالعه شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۶:۵۹ ق.ظ

۱ نظر

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 
  1. 0

    داشتن چنین غلطهای املایی در یک روزنامه که چندهزارتا تیراژداردباعث تأسف است. تصفیه درست است نه تسویه.لطفا تصحیح کنید.

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه


× 6 = چهل هشت