معاون توسعه مديريت اداره کل آموزش و پرورش استان:

آذربایجان غربی نیازمند جذب سه هزار معلم برای سال تحصیلی جدید است

آذربایجان غربی نیازمند جذب سه هزار معلم برای سال تحصیلی جدید است

گروه خبر:معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش این استان نیازمند جذب سه هزار معلم و فرهنگی برای سال تحصیلی آینده است.
بهرام صمدی افزود: برای سال آینده ۹۵۰ نفر از مهرماه و بهمن ماه از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان وارد چرخه آموزش و پرورش می شوند که ۶۵۰ نفر از مهرماه و بقیه از بهمن ماه وارد نظام آموزش و پرورش می شوند.
وی بیان کرد: پیش بینی می شود در سال تحصیلی آینده یکهزار و ۸۴ نفر نیز بازنشسته شوند که نیاز استان به استخدام های جدید همچنان پا برجا خواهد بود. صمدی اظهار کرد: در استان به ازای هر ۱۵ دانش آموز یک نفر نیروی انسانی وجود دارد در حالی که در ایلام به ازای هر ۹ نفر دانش آموز یک نفر نیروی انسانی وجود دارد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: نیاز استان به جذب نیروی انسانی جدید در نشست با استاندار آذربایجان غربی مطرح شده و قرار است در ردیف پیشنهادی به هیات دولت در سفر آتی رئیس جمهوری به استان مطرح و مورد بررسی قرار گیرد. به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازایرنا آذربایجان غربی دارای ۵۸۰ هزار دانش آموز با ۳۷ هزار فرهنگی است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۹ ق.ظ

دیدگاه


9 − = هشت