آذربایجان غربی ظرفیت میزبانی مسابقات آسیایی بوکس را دارد

آذربایجان غربی ظرفیت میزبانی مسابقات آسیایی بوکس را دارد

گروه خبر: رئیس هیئت بوکس آذربایجان_غربی گفت: این استان و شهر ارومیه توانمندی و ظرفیت میزبانی مسابقات آسیایی بوکس را دارد.
مرتضی نظری در گفت و گوی اختصاصی افزود: رشته بوکس آذربایجان غربی ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه ای در اختیار دارد و میزبانی مسابقات جوانان کشور در ارومیه، پل ارتباطی برای ایجاد تعامل بیشتر و جلب رضایت مسئولان فدراسیون در برگزاری مسابقات مهم بین‌المللی و آسیایی در این شهر است.وی گفت: از دیروز شاهد برگزاری مسابقات بوکس جوانان کشور به میزبانی شهر ارومیه هستیم که رقابت‌های خود را از بعد از ظهر در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه آغاز می‌کنند.
وی اظهار کرد: استقبال شرکت کنندگان از این مسابقات در حد بسیار مطلوبی است و تاکنون تمامی ۳۱ استان کشور ورزشکاران خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعزام کرده‌اند.نظری گفت: از یک ماه قبل کمیته های متعددی با همکاری ادارات و ارگان‌های دولتی آذربایجان_غربی برای برگزاری هر چه مطلوب این مسابقات تشکیل شده و زمینه های لازم در خصوص برگزاری، اسکان، تغذیه و ایاب و ذهاب ورزشکاران و عوامل اجرایی آن فراهم شده است.وی ادامه داد: هم اکنون دو جایگاه رینگ بوکس در سالن شش هزار نفری ارومیه مستقر شده و ورزشکاران از صبح امروز با حضور در مراسم وزن کشی برای انجام رقابت‌های بعد از ظهر آماده می‌شوند.
نظری گفت: مسابقات کشوری بوکس برای نخستین بار در ارومیه برگزار می‌شود و این امر موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی علاقه‌مندان این رشته در فضای شهر و افزایش انگیزه برای ورزشکاران و بوکسورهای استان شده است.
نظری گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و ایجاد تعامل و همکاری مسئولان در برگزاری آن یادآور همبستگی و اتحاد مردم ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی است.
وی گفت: سالن شهید رجایی آموزش و پرورش ارومیه نیز جهت انجام تمرینات در اختیار تیم‌ها قرار گرفته شده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۸:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


+ 7 = هشت