میزبانی تمام قد در شهر عاشقان والیبال

میزبانی تمام قد در شهر عاشقان والیبال

آرازآذربایجان،مرحله نخست مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه برگزار شد و تیم ها رقبای خود را در دور بعدی شناختند.
در کنار بازی های زیبا و پرهیجان ۱۷ تیم آسیایی، حاشیه‌های رخ داد که بر زیبایی این دوره از مسابقات افزود.
ارومیه شهر عاشقان والیبال به نحو احسن تا به امروز میزبانی مسابقات را انجام داده و مشاهدات و مصاحبه‌های مربیان و بازیکنان تیم‌ها نیز نشان از میزبانی بی نقص ارومیه دارد.
حضور پرشور بیش از ۶هزار تماشاگر فهیم و ورزش دوست از زن و مرد در هر مسابقه بدون کوچکترین مشکلی و تشویق های منسجم و یک صدای تیم ملی بر زیبایی و میزبانی این دوره از مسابقات افزوده است.
همکاری تمامی نهادها و دستگاه‌ها در میزبانی شایسته از این دوره از مسابقات نشان می‌دهد اگر زیرساخت‌های ورزشی ارومیه بهتر از این شود، این شهر می‌تواند و توانایی این را دارد که بازی‌های بین المللی در رشته های مختلف ورزشی را میزبانی کند تا در کنار توسعه ورزش استان زمینه توسعه صنعت، اقتصاد و گردشگری نیز فراهم شود.
فیلیپ بیلین‌، سرمربی تیم ملی ژاپن در جمع خبرنگاران افزود: برای چهارمین بار است که به ایران سفر می‌کنم و این نخستین بار است که به ارومیه آمده‌ام و بابت میزبانی ارومیه در این رقابت‌ها خوشحالم، چون دوست دارم شهرهای مختلف ایران را ببینم.
فیلیپ بیلین افزود: شرایط اسکان، تمرینات و میزبانی شهر ارومیه عالی است و منتظریم تماشاگران فوق العاده و پرشور ارومیه‌ای را در ورزشگاه ببینیم.
یوکی ایشیکاوا، کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن نیز افزود: هواداران سالن شگفت انگیزند و هر امتیازی که می‌گرفتیم به شدت تشویقمان می‌کردند که این تشویق برای ما عالی بود.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن با اشاره به اینکه ارومیه شهرزیبایی است، اظهار کرد: شور و شوق هواداران ارومیه ای و میزبانی آنها بی نظیر است.
رخیمکولوو کریمجون، سرمربی تیم ملی ازبکستان در خصوص میزبانی ارومیه گفت: ارومیه شهری زیبا و مهمان دوستی است و بازیکنان والیبال خوبی دارد.
وی به نام ازبکستان از مردم ایران و مردم ارومیه تشکر کرد و افزود: ارومیه شهری زیبا و با هواداران پرشور است.
پارک کی‌وون، سرمربی تیم ملی والیبال تایلند نیز در خصوص میزبانی و شرایط مسابقات اظهار کرد: شرایط میزبانی عالی است.
وی افزود: این دوره از مسابقات یکی از بهترین دوره‌های برگزاری مسابقات والیبال است و ارومیه به خوبی مسابقات را میزبانی می کند.
مصطفی غنی حسین، سرمربی عراق نیز تصریح کرد: خوشحالم این سطح از مسابقات قهرمانی والیبال آسیا به میزبانی ایران و در همسایگی عراق و در ارومیه با کیفیت بالا برگزار می شود.
مربی تیم ملی گفت: با استفاده از جو عالی ایران و تماشاگران والیبال دوست ارومیه تلاش می‌کنیم نقاط ضعفمان را رفع کرده و در مسابقه بعدی بازی خوبی ارائه دهیم.
وی ادامه داد: جو عالی تماشاگران والیبال ارومیه ای در یک برد ما بی‌تاثیر نبود لذا از تماشاگران ارومیه‌ای تشکر می‌کنم.
شهر ارومیه و این دیار مشهور است به فرهنگ و مهمان نوازی و این را می توان در صحبت های بیش از ۶۰۰مهمان ورزشی و سفرای سیاسی چند کشور آسیای که یک هفته مهمان این شهر هستند متوجه شد. این همدلی و همکاری بین مردم و مسئولان در برگزاری و میزبانی بی عیب و نقص و بدون کوچکترین حاشیه سیاسی وامنیتی که دشمنان این کشور در پی آن هستند، یک ظرفیت بی نظیر است که نباید به سادگی از آن عبور کرد لذا باید با رفع اندک کاستی های و توسعه زیر ساخت‌ها، برای میزبانی دیگر مسابقات بین المللی در رشته های مختلف ورزشی آماده شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


8 × = سی دو