اختصاصي آرازآذربايجان//

ترکیب نهایی منتخبین مجلس یازدهم آذربایجان‌غربی

ترکیب نهایی منتخبین مجلس یازدهم آذربایجان‌غربی

گروه خبر: فرماندار ارومیه با اشاره به قطعی‌شدن نتایج انتخابات مجلس یازدهم در این شهرستان گفت: از مجموع ۳۴۴ هزار و ۸۸۶ رای اخذ شده،»سیدسلمان ذاکر« »روح‌الله حضرت‌پور«و »وحید جلال‌زاده«به عنوان منتخبان مردم ارومیه راهی بهارستان شدند.
به گزارش آرازآذربایجان ، علیرضا ملامحمدی‌زاده افزود: در پایان ۱۶ ساعت رای‌گیری در شعبه‌های شهری و روستایی شهرستان ارومیه »سید سلمان ذاکر« با ۱۳۸ هزار و ۴۳۶ رای،»روح‌الله حضرت‌پور« با ۸۶ هزار و ۹۱۰ رای و »وحید جلال‌زاده« با ۸۰ هزار و ۹۴ رای به مجلس یازدهم راه یافتند.
وی اضافه کرد: پس از آنها »صلاح خان‌احمدزاده« با ۷۸ هزار و ۹۴۳ رای،»سید احمد غفاری قره‌باغی«با ۷۷ هزار و ۲۴۳ رای،»شهین جهانگیری« با ۶۳ هزار و ۶۷۳ رای، »سیددلیر علوی«با ۵۲ هزار و ۲۵۰ رای، »مرتضی منافی« با ۳۵ هزار و ۱۳ رای، »«عابد فتاحی« با ۳۱ هزار و ۹۵۹ رای و »محسن امامی قشلاق« با ۲۳ هزار و ۷۰۹ رای در رده‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.
وی بیان کرد: پس از آنها نیز»گلشن نوروزی« با ۲۱ هزار و ۷۱۵ رای،»علی کامیار« با ۱۸ هزار و ۷۶۵ رای، «محمدرحیم حاتمی«با ۱۵ هزار و هشت رای،»داوود امین‌فنک« با ۹ هزار و ۹۵۱ رای، «کیومرث حاجی‌محمدی» با ۹ هزار و ۱۳۱ رای، «محمدعلی سلیمی‌مهر» با هفت هزار و ۷۰۰ رای، »غلامرضا داداش‌زاده« با هفت هزار و ۴۳۸ رای، »علی فعال« با ۶ هزار و ۵۷۹ رای، »زهرا یوسفی« با ۶ هزار و ۵۰۸ رای و »علیرضا چوداری« با سه هزار و ۵۹۵ رای رده‌های یازدهم تا بیستم را به خود اختصاص دادند.
فرماندار ارومیه ادامه داد: همچنین در این انتخابات »نیما ترینه« ۲ هزار و ۹۷۹ رای،»نجم‌الدین اسدی« ۲ هزار و ۹۴۰ رای، »مریم علیزاده« ۲ هزار و ۸۰۵ رای،»حسین سلطانی« ۲ هزار و ۳۹۸ رای، »اکبر پورمحمدرضا« ۲ هزار و ۳۲۷ رای، »بهزاد نوروزی« ۲ هزار و ۲۱۹ رای، »هادی نشاط« ۲ هزار و ۱۵۷ رای، »یحیی صمدزاده« ۲ هزار و ۱۲۶ رای، »محمود حضرتی« یک‌هزار و ۷۷۸ رای و»نسرین حیدرزاده« یک‌هزار و ۴۶۸ رای کسب کرده و رده‌های بیست و یکم تا سی‌ام حوزه انتخابیه مربوط به این شهرستان را از آن خود کردند.
ملامحمدی‌زاده اظهار کرد: »محمد آذرورجوی« با یک‌هزار و ۴۱۳ رای، »مهدی فداکار« با یک‌هزار و ۳۸۳ رای، »سید نایب حسینی« با یک‌هزار و ۳۴۶ رای، »امیر حیدری« با یک‌هزار و ۲۱۴ رای،»محمد میلانی« با یک‌هزار و ۱۲۸ رای و »لعیا عباس‌پور« با یک‌هزار و ۹۶ رای رده‌های سی و یکم تا سی و ششم را به خود اختصاص دادند.
وی گفت: همچنین سعید عباس‌زاده، رضا درباسی، جعفر غلام‌پور، سیدعلیرضا ایزدی، سالار گلابی، مرتضی مقتدایی، علیرضا آذروندی، خلیل کیامهر، رضا اردوخانی، بهنام جاوید، سیاوش حسنی، عبدالله نقیان، موسی معصوم‌زاده، داوود ثناجو و داوود نقی‌پور با آرایی کمتر از یک‌هزار فقره در رده‌های سی و هفتم تا پنجاه و یکم ایستادند.
*منتخب مردم نقده و اشنویه مشخص شد
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور از مجموع ۱۲۸ هزار و ۷۳۱ رای ماخوذه »زنجانی حسنلوئی« با کسب ۷۸ هزار و ۶۷۳ رای در جایگاه نخست و»باباخان اسکندری« با ۵۰ هزار و ۵۸ رای در جایگاه بعدی قرار گرفتند. در مجموع ۱۸۰ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه نقده – اشنویه مستقر شده بودند که از این تعداد ۱۱۱ شعبه به عنوان مرکز حوزه انتخابیه در شهرستان نقده آرای مردم این شهرستان را جمع ‌آوری کرد.
*منتخب مردم ماکو ،شوط، پلدشت و چالدران مشخص شد
محمد علی‌پور با کسب حدود ۲۰٫۶ درصد آرا، منتخب مردم این شهرستان برای حضور در خانه ملت شد. »محمد علیپور«با کسب ۲۰ هزار و ۱۳۰ رای از مجموع ۹۷ هزار و ۶۸۹ رای ماخوذه پیروز انتخابات شد و »عباس جعفرزاده« با کسب ۱۷ هزار و ۵۴۰ رای در رده دوم قرار گرفت.
»لاله صمدپور« با ۱۷ هزار و ۲۷۸ رای، «قاسم اسمعیل‌زاده» با ۱۳ هزار و ۳۷۹ رای،»منصور خدایاری« با ۹ هزار و ۲۹۷ رای، »بهروز عظیم‌زاده« با سه‌هزار و ۷۲۰ رای، »اسماعیل حاتم‌زاده« با سه‌هزار و ۶۳۰ رای، «مهدی علی‌نژاد» با کسب سه‌هزار و ۳۰۳ رای، »امید حیدرپور« با سه‌هزار و ۲۴۲ رای، »محرم خلیلی« با ۲ هزار و ۲۰۸ رای، »میر جلال حسینی« با یک‌هزار و ۹۲۲ رای، »سعید حسین‌پور« با ۸۹۰ رای، »ولی عابدین‌زاده« با ۷۴۲ رای، »جلیل محمدزاده« ۲۳۵ رای و » علی جوانشیر« با ۱۷۳ رای رده‌های سوم تا پانزدهم را به خود اختصاص دادند.
*منتخب مردم میاندوآب مشخص شد
مهدی عیسی‌زاده با کسب ۴۳ درصد آرا، منتخب مردم این شهرستان برای حضور در خانه ملت شد. »مهدی عیسی‌زاده« با کسب ۴۳ هزار و ۱۶ رای از مجموع ۱۰۰ هزار و ۳۲۳ رای ماخوذه پیروز انتخابات شد و »علی احمدی« با کسب ۳۶ هزار و ۹۷۶ رای در رده دوم قرار گرفت.
»معصومه خلیل‌زاده « با ۶ هزار و ۷۵۳ رای، »مهدی مقدم« با سه هزار و ۶۵۴ رای، »غلامرضا کبیری« با ۲ هزار و ۸۳۶ رای، »رقیه ایمانی« با ۲ هزار و ۵۵۸ رای، »بهنام تقی‌زاده حیدرآباد« با ۸۸۲ رای و »جلیل نورمحمدی« با کسب ۲۱۹ رای رده های سوم تا هشم را به خود اختصاص دادند.
*منتخب مردم تکاب و شاهین‌دژ مشخص شد
«حسن همتی» با کسب بیشترین آرای جمع‌آوری شده به عنوان نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد. »همتی« با کسب مجموع ۱۲ هزار و ۵۶۶ رای از مجموع ۶۰ هزار و ۴۰۲ رای ماخوذه و تنها با اختلاف ۷۸ رای نسبت به نفر دوم موفق شد به خانه ملت راه پیدا کند.
پس از وی »محمدجواد صبحانی« با ۱۲ هزار و ۴۸۸ رای، »سهراب محمدزاده«با کسب هفت هزار و ۴۶۰ رای، »علی‌اصغر محمدی« با ۶ هزار و ۶۴۴ رای،»جواد مولودی« با ۶ هزار و ۲۵۸ و »رحمان حمدی« با ۲ هزار و ۴۰۳ رای به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
»صغری بزرگی« با ۲ هزار و ۱۲ رای،»خدیجه مهدوی« با یکهزار و ۹۹۸ رای، »پرویز صفرعلی« با یکهزار و ۵۱۴ رای، »علیر نصیری« با یکهزار و ۴۷۴ رای،»نبی‌الله پاکمنش«با یکهزار و ۲۸۶ رای و »ناصر جهانی« با یکهزار و ۲۴۷ رای به ترتیب در ردههای بعدی جای گرفتند.
»خلیل شکری« با ۸۷۴ رای، »هادی خدایی« با ۶۳۵ رای، »محمود غفوریان« با ۵۶۹ رای، »عباس پاشایی« با ۴۸۵ رای، »روح‌اله اخوان« با ۲۵۷ رای و »داود شاهی« با ۲۳۲ رای نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
* منتخب مردم خوی و چایپاره مشخص شد
»عادل نجف‌زاده« با کسب بیشترین آرای جمع‌آوری شده به عنوان نماینده مردم خوی و چایپاره در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد. »نجف زاده« از مجموع ۱۵۱ هزار و ۳۸۲ رای اخذ شده، ۶۸ هزار و ۴۹۸ رای را به خود اختصاص داد.
پس از وی »سیدتقی کبیری«با ۴۵ هزار و ۷۷ رای، »جواد ابدالی« با ۱۶ هزار و ۳۵۷ رای و »حسین ابراهیم‌زاده« با چهار هزار و ۷۴۴ رای به ترتیب در رده دوم تا چهارم ایستادند.
»کبری رستم‌زاده« با سه‌هزار و ۵۴ رای، »سیدمهدی رفیعی راد« با ۲ هزار و ۳۵۶ رای، »حسن درستی« با ۲ هزار و ۹۶ رای، »رضا عطامهر« با یک‌هزار و ۵۷۱ رای،»ولی عباسپور« با یک‌هزار و ۱۲۷ رای و »امین صادق‌لو« با ۳۰۹ رای در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
*منتخب مردم سلماس مشخص شد
از مجموع ۷۶ هزار و ۷۱۹ رای اخذ شده صحیح، »یعقوب رضازاده« با ۲۴ هزار و ۷۶۷ رای به عنوان منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد. پس از وی »جعفر نوری« ۱۲ هزار و ۶۲۴ رای، »محسن مافی« ۱۰ هزار و ۳۲ رای، »حسین رمزی قره‌قشلاقی« هشت هزار و ۵۴۰ رای، »مهدی مهدی‌زاده« پنج هزار و پنج رای و »محمد طالعی« چهار هزار و ۲۰۰ رای کسب کردند.
همچنین »حمید میرزایی حبشی« ۲ هزار و ۸۶۶ رای، »علی کهن‌سال« ۲ هزار و ۶۱۰ رای، «صفر قویدل قره‌قشلاقی یک هزار و ۳۰۷ رای، »بایرامعلی محمدنژاد«۸۹۵ رای،»ناصر اخلاقی اولقی« ۷۵۳ رای و »محرم موسالو« ۴۶۷ رای به خود اختصاص دادند.
*منتخب مردم سردشت و پیرانشهر مشخص شد
از مجموع ۷۰ هزار و ۹۸۸ رای ماخوذه، کمال حسین‌پور با ۳۵ هزار و ۶۹۷ رای توانست بیشترین تعداد آرای این حوزه را به خود اختصاص دهد.
معروف خلیلی با ۱۲ هزار و ۸۰۵ رای، احمد علی‌پور با هفت هزار و ۹۵۵ رای، کاوه حیاک با سه هزار و ۸۶۹ رای و علی محمدیان با سه هزار و ۴۱۱ رای در رتبه‌های بعدی قرار دارند. هاجره قادری با هزار ۲ هزار و ۵۲۰ رای، اسماعیل شمسی با ۲۸۹ رای و فاروق رسولی نیز با ۱۸۱ رای رتبه‌های بعدی را در این حوزه انتخابیه به خود اختصاص دادند.
*منتخب مردم مهاباد مشخص شد
در حوزه انتخابیه مهاباد “جلال محمودزاده”، با کسب ۱۹ هزار و ۳۰۴ رأی از مجموع ۵۰۰۵۴ رای صحیح ماخوذه در حوزه انتخابیه مهاباد و با بیشترین آرا نسبت به سایر کاندیداها، ب? عنوان نمایند? مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
*منتخب مردم بوکان مشخص شد
از مجموع ۵۲ هزار و ۷۰۰ رای اخذ شده صحیح، »انور حبیب‌زاده بوکانی« با ۲۶ هزار و ۹۶۵ رای به عنوان منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد. پس از وی »سلیمان فیضی« با ۱۸ هزار و ۶۲۳ رای در جایگاه دوم،»ناهید نادری« با ۲ هزار و ۲۹ رای در جایگاه سوم و»محی‌الدین متمدی« با ۷۳۳ رای در رده چهارم قرار گرفتند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 6