مديرکل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري آذربايجان غربي:

آغاز بازرسی هتل‌ها و تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی

آغاز بازرسی هتل‌ها و تاسیسات گردشگری  آذربایجان غربی

گروه خبر: مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: نیمه دوم اسفند ماه بازرسی و نظارت بر هتل‌ها و تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی آغاز می‌شود.
مظفر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: پایان سال ۹۲، بازرسی و نظارت گسترده بر هتل‌ها و تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی آغاز و تا ۱۳ اسفند ماه سال ۹۳ ادامه می‌یابد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی گفت: در این بازرسی تمام تاسیسات گردشگری اعم از اماکن اقامتی، واحدهای بین‌ راهی و دفاتر خدمات مسافرتی استان مورد نظارت قرار می‌گیرند.وی با اشاره به اینکه کار بازرسی و نظارت بر تاسیسات گردشگری ، ویژه ایام نوروز ۹۲ در حال انجام است، گفت: گروه بازرسی این اداره کل از نیمه دوم اسفند ماه امسال به صورت ویژه اقدام به بازدید از تمام تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی کرده‌اند تا گردشگران و مسافران نوروزی هیچ نگرانی برای استفاده از این اماکن نداشته باشند.
عباس‌زاده بیان داشت: رعایت نکات بهداشتی، نظارت بر نحوه ارائه خدمات تاسیسات گردشگری ( کمی و کیفی) و نرخ‌های مصوب، برخورد قانونی با تاسیسات متخلف از جمله نکاتی است که در این بازدیدها مورد توجه بازرسان اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان_غربی است.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان_غربی عنوان کرد: ستاد اسکان شهرداری آذربایجان غربی، جامعه هتل‌داران و مهمان‌پذیران، کمپینگ‌ها، سوئیت‌های اقامتی دهکده ساحلی چی‌چست و مدارس آموزش و پرورش آذربایجان غربی بازرسی و برای اقامت مهمانان نوروزی پیش‌بینی شده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۵:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


نُه − = 4