استاندار آذربایجان غربی:

عصاره پیام یوم الله۱۳ آبان، هوشیاری وخودباوری در برابر دشمنان است

عصاره پیام یوم الله۱۳ آبان، هوشیاری وخودباوری در برابر دشمنان است

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، عصاره پیام این روز را هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان و خودباوری نسل جوان عنوان کرد.
محمدصادق معتمدیان در پیامی که روز پنجشنبه صادر کرده آورده است: یوم‌الله ۱۳ آبان از نقاط عطف انقلاب اسلامی و از ایام تاریخ ساز و به یاد ماندنی این مرز و بوم الهی و اسلامی است؛ این روز بزرگ از روزهای الهام‌بخش، امیدآفرین و درس آموز بویژه برای نوجوانان و جوانان و عیان ساز پوشالی بودن قدرت مستکبرین و سلطه گران عالم است.
در ادامه این پیام آمده است: بی تردید عصاره پیام یوم الله ۱۳ آبان که به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان، علی الخصوص لزوم هوشمندی نسل جوان و خودباوری و بالاتر از همه ایمان به قدرت خدا در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار کشور است.
استاندار آذربایجان غربی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان ۱۳ آبان، این روز را به همه دانش آموزان و مردم شهیدپرور استان تبریک گفته و از خداوند تبارک و تعالی پیشرفت و سربلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت به ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسالت کرده است.
روز ۱۳ آبان یادآور حماسه دانش آموزان و دانشجویان و ایثار و جانفشانی آنان در راه دفاع از انقلاب اسلامی است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵ ب.ظ

دیدگاه


× هشت = 48