تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده ارومیه به ۷۰ نفر رسید

تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده ارومیه به ۷۰ نفر رسید

آراز آذزبایجان – فرماندار ارومیه گفت: تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ارومیه به ۷۰ نفر رسید.
علیرضا ملامحمدی زاده صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امروز لیست نهایی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده اطلاع رسانی می‌شود، افزود: فعلاً بارگزاری خاصی برای صدور آگهی ثبت نام انجام نشده است، اما ۷۰ نفر تأیید نهایی شدند. ۲ نفر تغییر حوزه انتخابیه به ماکو و استان آذربایجان شرقی و یک نفر از تهران به ارومیه داشتیم.
وی با بیان اینکه تاکنون هفت هیأت اجرایی تشکیل شده است، افزود: در این دوره از انتخابات ۵۰۱ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته‌ایم که ۲۲ نفر در هر شعبه حضور خواهند داشت که اعضای حاضر در هر شعبه شامل پنج تا هفت نفر اعضای شعبه یک نفر بازرس، سه تا چهار نفر از هیأت نظارت و نیروی انتظامی است.
ملامحمدی زاده با اشاره به اینکه در مجموع شهرستان ارومیه ۵۰۱ حوزه داریم که شامل ۴۱ حوزه سیلوانا ،۴۰ حوزه نازل و،۲۶ حوزه انزل، چهار حوزه صومای برادوست، اقلیت‌ها دینی ۶ حوزه، مرکزی ۱۱۱ حوزه و ارومیه ۲۴۷ حوزه است، ادامه داد: برای برگزاری انتخابات پرشور آمادگی کامل داریم.
وی با بیان اینکه تاکنون ۳۱ تخلف انتخاباتی به هیأت نظارت گزارش شده است که بیشتر آنها مربوط به تخلفات زودهنگام است عنوان کرد: هرگونه فعالیت انتخاباتی کاندیداها و ستادهایشان به بهانه افتتاح ستاد قبل از ساعت ۲۴ امشب ۲۴ بهمن ماه تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود و تخلفات به مسئولان قضائی گزارش می‌شود.
فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه بحث‌های قومیتی خط قرمز ما است، اضافه کرد: نظارت‌ها بر نوع تبلیغات نامزدها انجام می‌شود و مباحث قومیتی و ورود به آن خط قرمز ما خواهد بود و از رسانه‌ها انتظار داریم وارد مباحث قومیتی نشوند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹ ب.ظ

دیدگاه


− 3 = پنج