مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبرداد

شناسایی ۲۶۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های آذربایجان‌غربی

شناسایی ۲۶۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های آذربایجان‌غربی

آرازآذربایجان،مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از شناسایی ۲۶۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه های استان طی یکسال گذشته خبر داد.
ایرج دست نشان با اشاره به اینکه حریم قانونی راه ها جزو خطوط قرمز در حوزه راهداری محسوب می‌شود، افزود: از ۲۶۰ مورد شناسایی ساخت و ساز غیر مجاز، تعداد ۷۶ مورد با حکم قضایی تخریب و ۱۰۸ مورد نیز با حکم قضایی در دست اقدام برای تخریب بوده و همچنین تعداد ۷۶ مورد نیز با همکاری مالکین ساختمان تخریب شده است.
وی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه‌های استان در سال گذشته اظهار کرد: شهرستان ارومیه با ۵۸ مورد شناسایی ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم راه‌ها، بیشترین میزان شناسایی را در بین شهرستان‌های استان دارد.
دست نشان تصریح کرد: از ۵۸ مورد ساخت و ساز شناسایی شده غیرمجاز در حریم راه‌های شهرستان ارومیه تعداد ۱۳ مورد با حکم قضایی تخریب و ۴۵ مورد نیز در دست اقدام برای تخریب هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی یاد آور شد: بعد از مرکز استان، شهرستانهای سلماس با ۴۶ مورد، سردشت با ۴۰ مورد و بوکان با ۲۱ مورد بیشترین تعداد شناسایی ساخت و ساز غیر مجاز حریم راه‌های استان در سال گذشته را دارند.
دست نشان ادامه داد: در راستای جلوگیری از هرگونه تخلف در حریم محورهای مواصلاتی استان راهداران همواره در تلاش بوده و با متخلفان برخوردهای قانونی لازم را انجام می‌دهند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ ب.ظ

دیدگاه


دو × 6 =