مديرکل بنياد مسکن آذربايجان غربي خبرداد

برخورداری ۵۰ درصد جمعیت روستاهای استان از طرح هادی

برخورداری ۵۰ درصد جمعیت روستاهای استان از طرح هادی

گروه خبر: مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: تا کنون طرح هادی در ۵۸۶ روستای استان که ۲۷٫۲درصد روستاهای استان را دربرمی گیرد اجرا شده است که بیش از ۵۰ درصد جمعیت روستاهای استان از اجرای این طرح بهره مند شده اند.
به گزارش آرازآذربایجان ، محمود بدلی در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن اظهار داشت: از ۲هزار و ۹۷۳ روستای استان ۲هزار و ۷۲۵ روستای بالای ۴خانوار دارای سکنه بوده که ۲۵۸هزار واحد مسکونی روستایی در استان وجود دارد.
وی تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان را ۲ هزار و ۱۷۰ روستا اعلام کرد و ابراز داشت: تاکنون در راستای استفاده از تسهیلات مقاوم سازی مساکن روستایی ۱۰۴ هزار نفر به بنیاد مسکن مراجعه کردند و ۹۶ هزار و ۶۳۴ مورد واجد شرایط به بانکها مراجعه و عقد قرارداد شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی ادامه داد: بیش از ۷۸ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شدند و از این تعداد ۷۵هزار واحد مسکن روستایی پایان کار گرفته اند و به بهره برداری رسیده اند.
بدلی در خصوص تهیه و اجرای طرح هادی یادآور شد: تا کنون طرح هادی در ۵۸۶ روستای استان که ۲۷٫۲درصد روستاهای استان را دربرمیگیرد اجرا شده است که بیش از ۵۰ درصد جمعیت روستاهای استان از اجرای این طرح بهره مند شده اند.
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی از صدور بیش از ۱۷۲ هزار برگ سند برای واحدهای مسکونی روستایی استان خبر داد و افزود: ۵۹ هزار و ۲۷۶ فقره پروانه مسکن روستایی در استان صادر شده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۱ ب.ظ

دیدگاه


6 − یک =