رييس دانشگاه اروميه:

گفتگو با دانشجوها برای شفاف سازی وضعیت موجود ضروری است

گفتگو با دانشجوها  برای شفاف سازی  وضعیت موجود  ضروری است

گروه خبر: رییس دانشگاه ارومیه گفتگو با دانشجوها برای شفاف سازی وضعیت موجود را ضروری دانست.
به گزارش آراز آذربایجان، احمد علیجانپور در نشست منطقه‌ای معاونین فرهنگی دانشگاه‌های منطقه سه کشور در ارومیه اظهار کرد: نشست‌های دانشجویی باید برگزار و کیفیت برنامه‌ها تقویت شود، در همین راستا نیز از مسئولان ارشد استانی دعوت شد تا برای آگاه سازی، گفتگو هایی در فضای دانشگاهی داشته باشند که خروجی آن نیز اثرگذار بود.
رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به توجه به مباحث فرهنگی در این دانشگاه گفت: طی یکسال گذشته بیش از ??? برنامه فرهنگی توسط خود دانشجویان در این مرکز آموزش عالی اجرا شد.
وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی توسط دانشجویان سبب اثرگذاری بیشتر و کیفی سازی برنامه‌ها شده است، اظهار کرد: دانشگاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی وظیفه تأمین اعتبار و نظارت را عهده دار شده و اجرای برنامه‌ها به دانشجویان واگذار شده است.
علیجانپور با بیان اینکه پرداخت به حوزه فرهنگی در دانشگاه‌ها طی دولت‌های مختلف دچار فراز و نشیب‌هایی شده است، افزود: متأسفانه دوره کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده سبب بروز خلل در اجرای برنامه‌های فرهنگی شد که در تلاش برای جبران آن هستیم.
رییس دانشگاه ارومیه با تاکید بر ورود تخصصی معاونت‌های فرهنگی به اجرای برنامه در فضای دانشگاهی، اضافه کرد: انجمن‌های علمی و تشکل‌های دانشجویی باید تقویت و حمایت لازم از آنان به عمل آید.
وی با بیان اینکه دانشجویان ولی نعمت ما هستند، گفت: دانشگاه با حضور دانشجو معنا پیدا می‌کند و ما باید اثرگذاری لازم را در فضای دانشگاهی داشته باشیم.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


هفت + 7 =