انتقاد معاون اول رئيس جمهور از مسئولين در خوي:

گزارش می دهید همه چیز خوب است و ما فکر می کنیم همینطور است

گزارش می دهید همه چیز خوب است  و ما فکر می کنیم همینطور است

گروه خبر: معاون اول رئیس جمهور در بازدید از مناطق زلزله زده خوی ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات مردم، دستورات لازم را جهت کمک رسانی و تامین نیازها به مسئولین صادر کرد و گفت: گزارش می دهید همه چیز خوب است و ما فکر می کنیم همینطور است.
به گزارش آراز آذربایجان، محمد مخبر از روند توزیع چادر انتقاد کرد و اظهارداشت: متأسفانه قسمتی از نارضایتی مردم از روند نامناسب توزیع چادر و امدادرسانی بود که اگر در اسرع وقت صورت می‌گرفت شاهد این نارضایتی نبودیم.مخبر افزود: دولت مصمم به رفع مشکلات مناطق زلزله‌زده خوی است و با بسیج تمامی امکانات انشاالله شاهد بازسازی منازل مسکونی تخریب شده خواهیم بود.
معاون اول رئیس جمهور همچنین از اعطای تسهیلات ویژه برای بازسازی واحدهای خسارت دیده زمین لرزه ۵٫۹ ریشتری این شهرستان خبرداد.معاون اول رئیس جمهور گفت: با برنامه ریزی انجام شده مشکلات مناطق زلزله زده خوی به زودی رفع می شود.
محمد مخبر همچنین در حاشیه بازدید از کمپ اسکان موقت زلزله زدگان شهر فیرورق در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برای بازدید و ارزیابی میزان خسارت زلزله به شهرستان خوی سفر کردم.
مخبر با بیان اینکه، امکانات و اقلام مورد نیاز برای بخشی از مردم در قسمتی از شهر یکسان توزیع نشده است گفت: دستور داده شد مشکلات منطقه در شهر نیاز سنجی شود و اقلام مورد نیاز بین آنها تقسیم شود.وی ادامه داد: مردم حق دارند گلایه کنند بخشی از انتقادات مردم نسبت به روند امداد رسانی کاملاً بجا بوده و انشاالله طی روزهای آینده این کمبودها و کاستی‌ها را جبران خواهیم کرد.
معاون اول رئیس جمهور در مورد اعطای تسهیلات بلاعوض برای زلزله زدگان نیز گفت: امروز ما اینجا هستیم تا نیازمندی‌های مردم را به درستی بررسی کرده و در جلسه هیأت دولت به سمع و نظر رئیس جمهور برسانیم.وی ادامه داد: با جمع بندی مناسب مشکلات حتماً در روزهای آینده کمبودها و نیازهای مردم برطرف خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۶ ق.ظ

دیدگاه


هشت + = 10