کاندیداها نباید انتخابات را میدان مسابقه قدرت طلبی بدانند

گروه خبر: امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: کاندیداها، انتخابات را میدان مسابقه برای خدمت به مردم بدانند نه قدرت طلبی.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲ بهمن اظهارداشت: مردم ارومیه با وجود سرمای شدید هوا بار دیگر میثاق خود را آگاهانه با ولایت تجدید کردند و زبان قاصر است از تشکر و تقدیر در برابر این همه عظمت. وی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) خاطرنشان کرد: بانوان، قبل از اسلام و در زمان جاهلیت اعراب هیچ جایگاهی نداشتند و حتی به گفته تمامی تاریخ‌دانان قبل از اسلام ضرب و شتم بانوان فضیلتی برای آقایان حساب می‌شد.
حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه بعد از اسلام معیار و فضیلت برای تمامی بندگان، تقوا و خشوع در برابر خداوند متعال شد، متذکر شد: نهایت تفکر فمینیسم و غرب که بزرگ‌ترین ظلم در حق بانوان است، مرد انگاری این قشر در جامعه می‌باشد.
وی ادامه داد: کارهای سخت در غرب، حضور در سربازخانه‌ها و هزاران مثال از این قبیل ناشی از تفکر مردانگاری زنان می‌باشد که بزرگ‌ترین ظلم در حق بانوان است و در غرب نهادینه شده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: تمامی مردم، جوانان، مدیران و مسئولین وصیت نامه شهید سلیمانی را بخوانند و آن را سرلوحه زندگانی خود قرار دهند.
وی یادآور شد: با خون سردار شهید سلیمانی حشدالشعبی تثبیت شد، جنگ‌های داخلی عراق تمام شد، هیمنه آمریکا شکسته شد و جان دوباره‌ای به محور مقاومت داده شد و انسجام ملت ایران بیش از پیش شد.
خطیب جمعه ارومیه افزود: وصیت نامه سردار مرا به یاد احوالات مسلم بن عوسجه و حبیب بن مظاهر انداخت که در هنگام جان دادن حبیب بن مظاهر، حبیب به زحمت انگشت اشاره خود را تکان داد و به او گفت علیک بهذا الامام.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: کاندیداها، انتخابات را میدان مسابقه برای خدمت به مردم بدانند نه قدرت طلبی و در شرایط اقتصادی فعلی کشور کاندیداها در تبلیغات اسراف نکنند که بر اساس روایات اسراف کار برادر شیطان است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۴ ب.ظ

دیدگاه


8 × = چهل هشت