پیشنهاد، انتقاد شکایت توسط شما و پیگیری آن توسط خبرنگاران ما

راننده تاکسی هستم از مطلب »تاکسیرانی ارومیه در حاشیه یا متن« که در شماره ۸۷۱ – ۳۰ اردیبهشت‌ماه (دیروز) درج شده است، انتقاد دارم، هر مسیر ۲۵۰ تومان هست آیا با ۲۵۰ تومان می‌توان یک عدد شکلات برای نوه و فرزند خرید؟ تاکسیرانی چه امکاناتی در اختیار رانندگان تاکسی قرار داده و دولت کدام امکانات را در اختیار تاکسیرانی قرار داده است؟ ضمن اینکه در بین رانندگان تاکسی افرادی هستند که از تحصیلات عالیه برخوردارند، به نظرم از واژه »زنبور توسری خورده« نباید برای این قشر استفاده کرد.
۹۱۴۰۰۰۵۹۴۳
با سلام . یکی از نزدیکان من کارگر شهرداریه . اما بارها خودم دیدم که از دست شهرداری می ناله چون مسئولان شهرداری در زمینه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی هیچ کاری انجام نمی دهند . می ترسند که برن و حرفشون بزنند چون اگه شکایت کنند بیرونشان می کنند . شما بگویید این بندگان خدا چه کنند ؟ تو رو خدا یه فکری بکنید تا این کارگرای زحمتکش این همه عذاب نکشند .
۹۱۴۰۰۰۲۷۳۵
من از مردم شریف ارومیه می خواهم برای اینکه شهری تمیز داشته باشند به ماموران شهرداری کمک کنند.
۹۱۴۰۰۰۶۳۸۲
دیروز سوار تاکسی شدم، راننده تاکسی به جای ۵۰ تومان پول خرد یک عدد شکلات برگرداند فکر می‌کنم در آینده به جای برگرداندن پول خرد چسب هم اضافه بشه. ۹۱۴۰۰۰۴۰۲۸
در شماره های گذشته خبری منتشر کردید مبنی بر اینکه بازدید از موزه‌ها رایگان است اما بهتر نیست نام و نشانی آنها را هم ذکر کنید.
۹۱۴۰۰۰۹۳۵۸

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


+ 6 = هشت