پرداخت ۱۳ میلیارد تومان خدمات درمان ناباروری بیمه سلامت در آذربایجان‌غربی

پرداخت ۱۳ میلیارد تومان خدمات درمان ناباروری بیمه سلامت در آذربایجان‌غربی

آرازآذربایجان،مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: ۳۷۳۵ نفر از بیمه‌شدگان استفاده کننده از داروهای باروری در استان نشاندار شده‌اند.
جعفری افزود: برای استفاده از حمایت‌های دولتی ۳۷۳۵ نفر از بیمه‌شدگان استفاده‌کننده از داروهای باروری در استان نشاندار شده‌اند و مبلغی بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در استان از آغاز طرح برای خدمات درمان تخصصی ناباروری هزینه شده است.
وی اظهار کرد: اداره کل بیمه سلامت استان جهت تسهیل در دسترسی بیمه‌شدگان در سطح استان با دو مرکز ارائه دهنده خدمات تخصصی درمان ناباروری و ۶۸ مطب پزشک متخصص، فوق تخصص زنان و زایمان و ۳۰ دفتر کار مامایی قرارداد منعقد کرده است.
جعفری با بیان اینکه با اجرای طرح دارویار در استان پوشش تعهدات بیمه‌ای اقلام دارویی افزایش چشمگیری یافته است، افزود: از ابتدای طرح مبلغ ۳۳۷ میلیارد تومان به عنوان سهم ارز ترجیحی توسط اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی به داروخانه‌های طرف قرارداد در سطح استان پرداخت شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان تصریح کرد: خدمات ستاره‌دار توانبخشی از ۹ خدمت به ۵۹ مورد افزایش یافته است و در سطح استان با ۶۱ مرکز توانبخشی قرارداد همکاری منعقد شده است تا به ۳۵۰۰ نفر بیمه شده نشاندار شده دارای معلولیت تحت پوشش بیمه سلامت خدمات در حوزه‌های کاردرمانی، شنوایی شناسی، گفتار درمانی، بینایی سنجی، ارتوپدی فنی، فیزیوتراپی و توانبخشی ارائه شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۴:۵۶ ب.ظ

دیدگاه


سه × 3 =