وزیر کشور برای معرفی استاندار جدید، وارد آذربایجان غربی شد

وزیر کشور برای معرفی استاندار جدید، وارد آذربایجان غربی شد

ارومیه- احمد وحیدی وزیر کشور امروز /شنبه/ برای حضور در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان غربی وارد ارومیه شد و مورد استقبال محمدمهدی شهریاری استاندار و مسوولان استانی قرار گرفت
به گزارش آراز آذربایجان ، حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در باغ رضوان ارومیه و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، برنامه های وزیر کشور تا پیش از آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان غربی است.
وحیدی همچنین امروز ضمن اعطای حکم استانداری محمدصادق معتمدیان، نخستین استاندار دولت مردمی و با اهدای لوحی از خدمات محمدمهدی شهریاری استاندار پیشین آذربایجان غربی قدردانی خواهد کرد.
وحیدی دومین وزیر دولت سیزدهم است که به آذربایجان غربی سفر می کند؛ پیش از این عین اللهی وزیر بهداشت و درمان با توجه به وضعیت وخیم استان در شیوع کرونا، سفری نیم روزه به آذربایجان غربی داشت.
معتمدیان، یکشنبه هفته گذشته با تصویب هیات دولت به عنوان پانزدهمین استاندار آذربایجان غربی پس از انقلاب اسلامی و به عبارتی سی و پنجمین استاندار آذربایجان غربی از ابتدای تبدیل این منطقه به استان منصوب شد.
شهریاری نهم مهر سال ۱۳۹۶ به عنوان استاندار آذربایجان غربی معرفی شد و کمی بیش از چهار سال، استاندار بود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰ ق.ظ

دیدگاه


7 − شش =