معاون آموزش ابتدايي اداره کل آموزش و پرورش استان:

هفت هزار و ۷۰۰ معلم آذربایجان‌غربی در دوره‌های توانمندسازی مشارکت کردند

هفت هزار و ۷۰۰ معلم آذربایجان‌غربی در دوره‌های توانمندسازی  مشارکت کردند

گروه خبر: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: هفت هزار و ۷۰۰ فرهنگی استان در دوره های توانمندسازی معلمان در راستای ارتقای شاخص های آموزشی و پرورشی مشارکت کردند.
به گزارش آراز آذربایجان ،سجاد قاسمی افزود: ارتقای دانش تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای آموزگاران، ایجاد زمینه‌های لازم برای بهبود شاخص‌های کمی و کیفی آموزش و پرورش، ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و پرورشی برای تمامی کودکان واجب‌التعلیم، پیوند دادن یادگیری‌های حرفه‌ای معلمان با نیازهای واقعی و ایجاد آمادگی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه از اهداف این دوره آموزشی است.وی گفت: طرح شهید همت یکی از رویکردهای نوین آموزش و پرورش در حوزه ابتدایی است که درصدد است صلاحیت های حرفه ای معلمان مدارس ابتدایی را توسعه بخشد.
قاسمی ادامه داد: این دوره ها به صورت حضوری و در مناطق ۲۴ گانه استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌ شود که در همین راستا ۱۹ مدرس استانی، ۳۲۱ مدرس میانی را برای برگزاری طرح شهید همت، آموزش می‌دهند.
وی اظهار کرد: از مجموع ۱۵ هزار معلم دوره ابتدایی بیش از ۵۰ درصد معلمان در این دوره حضور یافته اند و محوریت تولید محتوا در این زمینه بسیار حایز اهمیت است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵ ق.ظ

دیدگاه


3 − = دو