نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:

منطقه ویژه اقتصادی سرو دهه فجر کلنگ زنی می شود

منطقه ویژه اقتصادی سرو  دهه فجر کلنگ زنی می شود

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی سرو دهه فجر کلنگ زنی می شود.
به گزارش آراز آذربایجان،وحید جلال زاده در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: با اشاره به اینکه دشمن اقتصاد کشور را نشانه گرفته و روی آن تمرکز دارد ، اظهار کرد: دشمن در طول انقلاب اسلامی به دنبال تجزیه و تکه تکه کردن کشور است و با هر نیرنگی میخواهد بر مسیر ملت ایران مانع ایجاد کند.
جلال زاده یاد آور شد: ترس و وحشت دشمن از قدرت ایران اسلامی است و در اغتشاشات اخیر نیز با تمام توان وارد میدان شد که بین مردم و نظام جدایی بیافکند اما همانند ۴دهه اخیر از بصیرت مردم شکست خورد.
وی ادامه داد: جهاد تبیین باید به موفقیت های کشور اختصاص یابد چرا که برای روشن کردن فتنه گری های دشمنان نیاز است در این حوزه جهاد تبیین با جدیت انجام شود.
این نماینده خانه ملت در خصوص راه آهن ارومیه گفت: راه آهن ارومیه نیازمند باری شدن است و اقدامات نهایی برای راه اندازی بخش باری راه آهن در جهت توسعه و رونق اقتصادی استان در حال انجام است. وی تصریح کرد: آذربایجان غربی دارای ظرفیت و پتانسیل بالا در حوزه معدن است که در این بخش نیز پروژه های مهمی در ارومیه در حال انجام است.
جلال زاده با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی سرو و ظرفیت های این منطقه خاطر نشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی سرو در دهه فجر کلنگ زنی می شود. وی گفت: مراحل پایانی ترمیم تونل خط انتقال آب از سد کانی سیب در حال انجام است که امید است با حضور رییس جمهور در دهه فجر به بهره برداری برسد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سیستم آموزشی و فرهنگی با مشکلات و ضعف هایی روبرو هستیم مساجد به عنوان سنگر انقلاب باید در راستای کمک به این مشکلات تقویت و وارد عمل شوند. وی ادامه داد: دشمن با توسل به قدرت رسانه در اغتشاشات اخیر میدان داری کرد باید حوزه فرهنگ و رسانه خود را تقویت کنیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


9 + = هجده