امام جمعه ماکو:

مسئولین به وعده های خود عمل کنند

مسئولین  به وعده های  خود  عمل کنند

گروه خبر: امام جمعه ماکو گفت: امروز از جمله‌ی دغدغه‌های مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی است. لذا دولت باید عزم خود برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جزم نموده تا مردم عزیز از یک رفاه نسبی برخوردار شوند.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سید محمد هاشمی در خطبه های نماز جمعه ماکو که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اگر در جامعه‌ای دغدغه‌ی حقیقی مسئولان خدمت‌رسانی به مردم و اخلاص در مسیر خدمت باشد، خدمت‌رسانی به یک فرهنگ عمومی در آن جامعه تبدیل شده و باعث رشد و تعالی جامعه در ابعاد مختلف می‌شود.
وی افزود: اگر مسئولان و مدیران جامعه از وظیفه مهمی که در قبال مردم و جامعه دارند سرپیچی کنند، تبعات سنگینی برای آن جامعه تحمیل می‌شود، و حتی ممکن است در جامعه اسلامی و دینی، در صورت عدم خدمت‌رسانی صحیح به مردم، زمینه بدبینی نسبت به دین نیز فراهم شود.امام جمعه ماکو تصریح کرد: امروز از جمله‌ی دغدغه‌های مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی است. لذا دولت باید عزم خود برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جزم نموده تا مردم عزیز از یک رفاه نسبی برخوردار شوند.وی ادامه داد: از مطالبات مردم، بکارگیری جوانان انقلابی، متعهد و متخصص در عرصه‌های مدیریتی است، تا با مدیریت جهادی مشکلات کشور را حل نمایند. متأسفانه بسیاری از جوانان سن استخدامی شان می‌گذرد، لذا مسئولین منطقه باید برای اشتغال این عزیزان تدابیر لازم را اتخاذ نمایند. ظرفیتهای خوبی در بخشهای کشاورزی، دامداری و گردشگری در منطقه برای سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی وجود دارد که نیازمند حمایت و جذب سرمایه‌گذار توسط مسئولین منطقه است.حجت الاسلام هاشمی در ادامه گفت: حضرت امام پس از شهادت شهید حسین فهمیده فرمودند: رهبر ما آن طفل دوازده ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها‏‎ زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.وی اضافه کرد: از مهم‌ترین پیامهای عملی شهداء ولایتمداری و عمل به آیات وحیانی قرآن کریم است.وی با بیان این که تفرقه بین ملت ایران مهم‌ترین هدف دشمن از جنگ شناختی و ترکیبی است، گفت: امروز دشمن توسط پیاده نظام خود اتحاد و انسجام ملت ایران را هدف خود قرار داده، اما مردم عزیز به دشمن این اجازه را نخواهد که تفرقه ایجاد کند. یقینا شرارت دشمن بی‌پاسخ نخواهد ماند

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


− شش = 3