معاون امنيتي وزير کشور در تمرچين:

مرز تمرچین با استقبال خوبی روبرو می‌شود

مرز تمرچین با استقبال خوبی روبرو می‌شود

گروه خبر: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه بهترین مرزهای کشورمان با عراق در آینده مرز تمرچین است، گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال مرز تمرچین با استقبال خوبی از سوی زائران اربعین روبرو شود.
به گزارش آراز آذربایجان،مجید میراحمدی که همراه وزیر کشور از مرز تمرچین در شهرستان پیرانشهر بازدید کرد با بیان اینکه امسال با توجه به وضعیت خاص آب و هوایی که داریم میزان توقف زائران در مرزها به حداقل ممکن می‌رسد؛ افزود: هم از نظر توسعه گیت‌ها، افزایش کارکنان و توسعه درب‌های خروجی مرزهای ۶ گانه تردد زائران اربعین وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده‌اند.
وی اظهار کرد: همچنین در مورد جاده‌های منتهی به مرز تمرچین بویژه از نقده تا پیرانشهر اقدامات خیلی خوبی هم انجام شده و براساس بررسی‌های انجام شده، از طرف اقلیم کردستان نیز شرایط مطلوبی بر مسیرهای عبور زائران وجود دارد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی ادامه داد: در همین تمرچین که بازدید صورت گرفت جاده بسیار خوبی دارد که بصورت خیلی وسیع و سریع در حال چهار بانده شدن است و تا قبل از اربعین بخش مهمی از آن تعریض شده وز یربار ترافیک می‌رود.
میراحمدی اضافه کرد: علاوه بر این پارکینک‌های وسیعی هم در پیرانشهر و نزدیکی مرز پیش بینی شده و زائر سرای مناسبی در پادگان جلدیان ارتش در نظر گرفته شده و فکر می‌کنم یکی از بهترین مرزهای ما در آینده برای تردد زائران اربعین همین مرز تمرچین است.
وی یادآور شد: بازارچه‌ای هم در پیرانشهر وجود دارد که زائران موقع بازگشت می‌توانند سوغاتی خود را از اینجا تهیه کنند که اهالی این شهرستان هم از حضور زائران اربعین بهره ببرند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: به نظرم وضعیت بسیار خوبی الان در این منطقه مرزی هست و در مجموع مرز تمرچین نسبت به سال گذشته متحول شده و پیش بینی ما افزایش چند برابری تردد زائران از این مرز به کربلای معلا است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۹ ق.ظ

دیدگاه


2 + پنج =