دبير اول شوراي اسلامي شهر اروميه:

مدیریت شهری ارومیه تفکر سرمایه گذاری ندارد

مدیریت شهری ارومیه تفکر سرمایه گذاری ندارد

گروه خبر: دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نبود تفکر سرمایه گذاری در مدیریت شهری و عدم هماهنگی با دستگاههای بالاتر و دستگاههای نظارتی از مهمترین معضلات حوزه سرمایه گذاری است.
به گزارش آراز آذربایجان، احد در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری و در خصوص موضوع سرمایه گذاری با انتقاد از روند فعلی در سطح شهر افزود: با نگاه فعلی موجود در ارومیه و در سطح تمامی دستگاه‌ها نمی‌توان به حوزه سرمایه گذاری نگاه امیدوارانه داشت.وی با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذار اظهار کرد: این سرمایه گذار است که موجب دعوت سایر سرمایه گذاران می‌شود و ظرفیت‌های شهر را تبلیغ می‌کند، افرادی که سرمایه دارند تحقیق می‌کنند و هر کجا توجیه اقتصادی داشته باشد به آنجا می‌روند و با بروکراسی اداری و نگاه کارمندی هیچ خروجی را نمی‌توان شاهد بود.
یوسفی تصریح کرد: در ارومیه و شهرداری زیرساخت‌های خوبی وجود دارد و سرمایه گذاران خوبی هم وجود دارد اما بلد نیستیم و یاد نگرفته‌ایم از این ظرفیت‌ها استفاده و به دنبال جذب سرمایه برویم و جذابیت ایجاد کنیم.
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه تأکید کرد: اگر ظرفیت‌های خودمان را شناسایی کنیم می‌توانیم تحول در شهر ایجاد کنیم اما غفلت کرده‌ایم و در سایه اجرای نامناسب سیاست‌ها در این حوزه موفقیت چندانی به دست نیاورده‌ایم.
نایب رئیس کمسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این جلسه با انتقاد از روند موجود در جذب و یا حفظ سرمایه گذاران در سطح شهر گفت: شاهد هستیم که بهترین نقاط شهر به صورت متروکه و مخروبه درآمده است.رسول اصغرزاده با تاکید بر اینکه باید توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و وضعیت موجود در شهرداری احصا شود، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های سازمان‌های فضای سبز، میادین و پایانه‌ها در حوزه سرمایه گذاری نهایت بهره را برد.
وی با اشاره به اینکه ارتباطات بین بخشی شهرداری در حوزه سرمایه گذاری تقویت تا بخشی از مشکلات موجود رفع شود، تصریح کرد: ظرفیت‌های سرمایه گذاری از لحاظ فنی و همچنین اداری احصا و مشکلات موجود به کمیسیون سرمایه گذاری گزارش تا در خصوص آنها تصمیم گیری شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۴ ق.ظ

دیدگاه


× 7 = چهل دو