فرمانده سپاه شهداي آذربايجان‌غربي:

محرومیت‌زدایی مهمترین هدف انقلاب و نظام اسلامی است

محرومیت‌زدایی مهمترین هدف انقلاب و نظام اسلامی است

گروه خبر: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی مهمترین هدف انقلاب و نظام اسلامی است گفت: سپاه استان در ۲ سال اخیر بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای احداث طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان هزینه کرده است. به گزارش آرازآذربایجان ، سردار حبیب شهسواری اظهار داشت: این مبلغ برای اجرای طرح‌هایی شامل احداث خانه ایتام، خانه محرومان، مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، بازسازی مدارس و دیوارهای ساحلی، اجرای طرح‌های آبرسانی راه‌سازی و پل‌سازی هزینه شده است.
وی اضافه کرد: امسال هدف‌گذاری سپاه احداث یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان است که از این تعداد یکهزار واحد برای مددجویان بهزیستی و ۵۰۰ واحد برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث می‌شود.
وی افزود: این واحدها با مشارکت کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی با مساحت ۵۰ مترمربع احداث می‌شود و برای احداث این واحدها هیچ هزینه‌ای از مددجویان اخذ نمی‌شود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه از بدو تاسیس تاکنون را خدمت به مردم مناطق محروم عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه محل احداث این واحدها در مناطق دوردست و کم‌برخوردار بوده و بسیاری از پیمانکاران تمایلی برای مشارکت ندارند، احداث این واحدها توسط نیروهای متخصص سپاه انجام می‌شود.سردار شهسواری روز سه‌شنبه برای شرکت در آیین افتتاح ۲۴ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و شروع عملیات ساخت ۱۲۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی مهاباد به این شهرستان سفر کرده بود.
این ۲۴ واحد مسکن مددجویی در روستاهای »کانی کوتر« و »برده میش« قرار داشتند که با حضور مسوولان استان و شهرستان به مددجویان تحویل داده شد و همچنین عملیات احداث ۱۲۰ واحد مسکن مددجوی بهزیستی در ۲ بخش مرکزی و خلیفان مهاباد شروع شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


+ 8 = یازده