استاندار:

فرمانداران مردم را تشویق به واکسیناسیون کنند

فرمانداران مردم را تشویق به واکسیناسیون کنند

گروه خبر: استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در برخی شهرستان‌ها هنوز روند تزریق واکسن مطلوب نیست، گفت: فرمانداران موظف هستند علاوه بر اینکه بستر راحت تری را برای مردم در زمینه دسترسی به واکسن فراهم می کنند، در خصوص تشویق مردم به تزریق واکسن کرونا نیز اهتمام جدی داشته باشند.
به گزارش آراز آذربایجان،محمدمهدی شهریاری در جلسه ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: از افرادی هم که دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند، درخواست داریم تا برای دریافت دُز دوم مراجعه کنند.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند روبه کاهش ابتلا و بستری های کرونایی در استان، از وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی انتقاد کرد و ادامه داد: متاسفانه کماکان وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان مناسب نیست.
شهریاری استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید در دستور کار افرادی که واکسن زده اند و افرادی که هنوز واکسن نزده اند یا فقط یک دز واکسن را تزریق کرده اند، قرار داشته باشد.وی تاکید کرد: اگر هر سه دسته، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند شاهد شروع موج ششم شیوع کرونا در استان خواهیم بود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۱ ق.ظ

دیدگاه


چهار × = 32