رييس‌کل دادگستري استان تاکيد کرد

ضرب‌الاجل دو ماهه دستگاه قضایی برای تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در آذربایجان‌غربی

ضرب‌الاجل دو ماهه  دستگاه قضایی  برای تعیین تکلیف  خودروهای رسوبی   در آذربایجان‌غربی

گروه خبر:رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: باید تا پایان اسفند ماه خودروی بلاتکلیف در پارکینگ‌های استان نداشته باشیم و خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شده باشند.
به گزارش آراز آذربایجان، ناصرعتباتی رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی آخرین وضعیت تعیین تکلیف خودروهای رسوبی توقیفی با تشکر از زحمات و تلاشهای متولیان برای جلوگیری از تضییع بیت المال و تعیین تکلیف بسیاری از خودروهای رسوبی و توقیفی گفت: اقدامات انجام شده خوب بوده ولی کافی نیست و می بایست اهتمام جدی و مضاعف در امر تعیین تکلیف خودروها صورت گیرد.عتباتی با تاکید به انجام اقدامات پیشگیرانه، گفت: باید از متروکه یا رسوبی شدن خودروها پیشگیری به عمل آید و برای نیل به این هدف لازم است تمامی توقیف‌ها بر مدار قانون و قاعده‌مند باشد تا بتوان بعد از توقیف به راحتی تعیین تکلیف کرد و از هر گونه اقدامات فراقانونی جلوگیری کرد.
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در پایان صحبتهای خود با بیان اینکه تاکنون ???? دستگاه موتور سیکلت تعیین تکلیف شده است، تصریح کرد: باید تا پایان اسفندماه خودروی بلاتکلیف در پارکینگهای استان نداشته باشیم و خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شده باشند.
در ادامه جلسه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: آنچه که در تعیین تکلیف خودروها اهمیت دارد احترام به مالکیت افراد و حقوق شهروندی آنها و صیانت از اموال آنها می باشد.
مجیدی افزود: روند توقیف وسایط نقلیه باید آسیب شناسی شود و نحوه توقیف، علت، زمان و مکان توقیف باید دقیقاً معین شود و در سامانه های مرتبط اطلاع رسانی شود.
وی تاکید کرد: فرآیند توقیف باید وفق دستورالعمل رعایت و عملیاتی شود و به صورت مستمر اقدام شود و اگر مطابق دستورالعمل اقدام نشود تعداد کثیری از خودروها رسوبی خواهند شد.
مجیدی از سازمان بازرسی استان خواست در مقوله تعیین تکلیف خودروها و رعایت قوانین و دستورالعمل ها در این خصوص ورود جدی نموده و اهتمام ویژه داشته باشند تا با افزایش نظارتها بحث تعیین تکلفی خودروها سرعت بیشتری بگیرد.دادستان مرکز استان نظارت جدی به قیمت گذاری خودروهای فروشی را هم مورد تاکید قرار داد و گفت: کارشناسانی که قیمت_گذاری می‌کند تحت نظارت پلیس راهور قیمت گذاری و کارشناسی عادلانه را به عمل آورند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


5 − چهار =