صهیونیزم ازدشمنی با فرهنگ اسلام تا تقابل با بشریت

صهیونیزم  ازدشمنی با فرهنگ اسلام تا تقابل با بشریت

ملیحه زرین پور
گروه تحلیل: به طور کلی دین اسلام تمامی ادیان را در مسیر هدایت الهی اثرگذار می داند اما با این وجود صهیونیزم به عنوان یک جنبش سیاسی و ملی‌گرای یهودی در تلاش برای متهم ساختن اسلام به تروریسم است. البته صهیونیست ها تنها علیه مسلمانان اقدام نمی کنند، بلکه آنان با تخیلات افراطی و غروری کاذب، خود را بهترین مردمان و دارای عالی ترین و پاک ترین نژاد دانسته و همواره بر ضد بشریت دست به اقدامات خشونت بار و نفرت انگیزی زده اند. در همین ارتباط گفت و گویی داشته ایم با محسن بیات، از محققان و پژوهشگران حوزه صهیونیزم و یهودی شناسی.
بیات معتقد است، ما دارای یک دین یهود و یک قوم یهود هستیم، اکنون مسئله بر سر دین یهود نیست بلکه موضوع بر سر قوم یهود است که ساخته و پرداخته های ذهن خود را به تورات اضافه کرده است، در همین راستا می توان به جرات گفت که این کتاب با توجه به اینکه خیلی از مطالب آن دستکاری شده در زمره وحی الهی قرار ندارد.
وی ادامه می دهد: یهودیان کتاب دیگری نیز به نام تلمود دارند که اغلب برای مردم جهان، کمتر شناخته شده است اما برای یهودیان از درجه اهمیت بالاتری نسبت به تورات برخوردار است. در این کتاب گفته شده است که »تمامی نعمتها و برکات زمین برای بنى اسرائیل است و تمامی قومیت های روى زمین از ارواح نجس آفریده شده اند و تنها به حرمت بنى اسرائیل به آنها شکل و قیافه آدمى داده شده است.«
افکار منحرف یهود در تلمود: وی، به شرح بخش هایی دیگر از افکار یهود در کتاب تلمود پرداخته و اظهار می کند: یهود خدا را تنها خدای خود می داند و باقی قوم ها را از خود پایین تر می‌بیند.
در بخش هایی از تلمود آمده: »خداوند از آنکه یهود را به چنین حالی گذاشته است سخت پشیمان است، به طوری که هر روز به صورت خود لطمه می زند و زار زار گریه می کند.
گاهی از چشمانش دو قطره اشک به دریا می چکد، و آنچنان صدا می کند که تمام اهل جهان آن را می شنوند و آب های دریا به تلاطم می افتد و زمین به لرزه در می آید«، »ارواح یهود از ارواح دیگران افضل است، زیرا ارواح یهود جزء خداوند است«، »بهشت مخصوص یهود است و هیچ کس به جز آنها داخل آن نمی شود ولی جهنم جایگاه مسیحیان و مسلمانان است.«
این استاد دانشگاه بیان می کند: در کتاب تلمود آمده که یهودیان گرگ و بقیه افراد گوسفند هستند، همچنین گفته شده که یک یهودی برابری می کند با هزاران فرد دیگر، لذا این مطالب نشان می دهد که تلمود ساخته دست کسانی است که در برابر پیامبران الهی ایستادند و بعد دست به تحریف در تورات زدند، در تلمود نظر هزاران خاخام جای داده شده و ما شاهد بیان خرافات مضحک و مطالب سست و بی ارزشی در آن هستیم.
وی می گوید: آنچه به آن اشاره شد بندهایی از گزاره های تلمود و اعتقاداتی است که آنها نسبت به سایر ادیان و برتری خود نسبت به سایر ادیان دارند، یهودیان در میدان عمل با سرمایه گذاری کلان بر روی بانک ها و وسایل ارتباط جمعی و تلاش برای ارتباط و جذب نخبگان مجال تفکر را از ادیانی نظیر مسیح گرفته اند و در حقیقت مسیحیت به اسارت یهود در آمده است.
در همین ارتباط دسته ای از مسیحیان تندرو با در دست داشتن بیشترین امکانات، تمام اهتمام خویش را به کار گرفتند تا کتاب مقدس را به نفع قوم یهود تفسیر و تاویل کنند.
همچنین آنها با تسلط بر اقتصاد، سیاست و رسانه کشورهای غربی و معتقد به مسیح، در پی رسیدن به اهداف خود هستند. صهیونیزم، میکروبی جهانی که بشریت را تهدید می کند:این محقق و پژوهشگر تصریح می کند: صهیونیزم یک میکروب جهانی است که نه تنها مسلمانان بلکه بشریت را تهدید می کند و این اشتباه است که مسلمانان را در مقابل یهود یا یهود را در برابر مسلمانان قرار می دهیم، چرا که قوم یهود و صهیونیست ها در برابر همه بشریت ایستاده اند.
به عنوان نمونه این قوم اغلب رسانه های جهان را تحت پوشش خود دارد و حتی توانسته سبک زندگی غرب را با نگرش و القائات خود تغییر داده و به سمت فساد و تباهی و بی بند و باری بکشاند.
وی، با اعلام اینکه حدود ۹۰ درصد فیلمسازی در آمریکا و کشورهای اروپایی از سوی یهود انجام می‌گیرد، ابراز می کند: این فیلم ها اغلب دارای مضامین جنسی و در برگیرنده فساد اخلاقی است و با صراحت افراد جامعه در این گونه فیلم ها به ارتکاب قتل، سرقت و دروغ تشویق می شوند.
این پژوهشگر و محقق در حوزه صهیونیزم تصریح می کند: مشهورترین شرکت های انتشاراتی از آن یهودیان است و چاپ و انتشار اغلب کتاب‌ها نیز توسط آنان و با نگرش یهود به چاپ می رسد و در واقع با مطالبی که در کتاب‌ها قرار داده شده، می خواهند مغزها را شستشو ‌دهند.
وی تاکید می کند: یهودیان در مدارس به فرزندان خود تورات و تلمود می آموزند و حتی در برخی از کتب درسی آنها به این نکته اشاره شده اسلام دینی زشت است و باید از آن متنفر بود! روزنامه‌های کشورهای اسلامی تحت کنترل یهودیان:وی عنوان می کند: یهود بر اکثر نشریات و رسانه‌های عمومی جهان مسلط است. صهیونیست ها از نفوذ خود در جهت حفظ منافع و پیشبرد برنامه‌ها و اهداف شوم قوم یهود استفاده می کنند، آنان تا حدود زیادی موفق شده اند که فساد و فحشا را از طریق شبکه هایی که در اختیار داشته تبلیغ کرده و چهره‌ واقعی اسلام را تحریف کنند.
به گفته وی، یهودیان می خواهند تا اخبار از فیلتر آن‌ها عبور کرده، مورد بررسی قرار گرفته و بعد پخش شود، به همین علت آنان با نشان دادن چهره ای نادرست از مسلمانان و تمامی بشریت، سعی دارند تا با مظلوم نمایی، یهود را قومی درد کشیده و در عین حال برتر نشان دهند، به عنوان نمونه اخباری که در مورد کشتار یهودیان به دست نازی‌ها بیان می‌شود، گواه این امر است، اما این سخنان کذب در حالی رسانه ای می شود که هنوز سند متقن و محکمی در ارتباط با کوره‌های آدم سوزی و هولوکاست وجود ندارد.
بیات می افزاید: سخنی به گزاف نگفته ایم، اگر بگوییم که برخی از روزنامه‌های متعلق به کشورهای اسلامی تحت کنترل آنان منتشر می‌شود، هدف آنان از این اقدام، تفرقه افکنی میان امت اسلامی و تحریک احساسات ملی و قومی عرب‌ها است.
مقابله صهیونیست با موعود و مهدویت:این محقق و پژوهشگر در حوزه صهیونیزم و یهود شناسی، در ارتباط با برخورد زشت صهیونیست ها نسبت به مسئله منجی آخرالزمان مسلمانان اظهار می کند: صهیونیست ها علیه مسلمانان و بشریت از حربه ها و دستاویزهای مختلفی استفاده کرده‌اند، آنان در نخستین گام به منظور مقابله و تضعیف فرهنگ مهدویت با در دست داشتن رسانه ها و تریبون های مختلف، تلاش کرده اند تا به جامعه جهانی و حتی خود مسلمانان نشان دهند که انتظار ظهور حضرت ولی عصر (عج) کاری عبث و بیهوده است و از ضعف و ناتوانی مسلمین حکایت دارد.
وی عنوان می کند: یهودیان، سینمای هالیوود را راه اندختند و در پشت پرده، غربی ها را قانع ساختند که ضد موعود و مهدویت فیلم بسازند، حتی »اورسون ولز« کارگردان یهودی و مشهور سینمای هالیوود فیلمی ساخت با عنوان پیشگویی‌های »نوسترآداموس«، در این فیلم تلاش شد تا منجی را فردی ظالم نشان دهند که برخوردهای وحشیانه ای با مردم دارد و همه از او متنفر هستند، این منجی لباس عربی دارد و فرد دلخواه و محبوبی نیست، جالب تر اینکه این کارگردان برای ساخت چنین فیلمی اسکار دریافت کرد.
این محقق و پژوهشگر تصریح می کند: سینمای هالیوود با حمایت یهودیان تلاش دارد تا امام زمان را یک رهبر شرقی و جنایتکار نشان دهد و رسانه های آنان نیز سفت و سر سخت در مقابل اسلام و امام زمان ایستاده است. وی بیان می کند: یکی دیگر از اقدامات صهیونیست ها علیه مسلمانان، تکذیب کردن تمام انبیاء و امامان امت اسلامی است، از آنجایی که آنها قدرت نظامی ندارند، از طریق جنگ نرم و به استخدام گرفتن نیروهای آمریکایی تلاش کردند تا به واسطه همان شبکه های ماهواره ای و رسانه هایی که در اختیار دارند، احادیث اسلامی را تغییر داده و قصه های تورات را وارد اسلام کرده و به خورد جوانان و ملت اسلامی بدهند. وی ادامه می دهد: صهیونیست ها با تغییر دادن روایات و احادیث به دنبال تضعیف باورها و اعتقادات جامعه اسلامی بوده و هستند. فرقه افکنی میان مسلمانان:بیات تصریح می کند: همچنین صهیونیست ها در میان شیعه و سنی چند دستگی ایجاد می کنند تا به اصطلاح تفرقه بیندازند و حکومت کنند، آنها می خواهند شیعه به وسیل? خود شیعیان از میان برود، زیرا مطابق گفته خود آنان هیچ راهکاری برای مقابله مستقیم با مسلمانان وجود ندارد لذا در پشت پرده و با استفاده از سیاستِ «
اختلاف بینداز و حکومت کن»، اهداف خود را پیش می برند به طوری که با حمایت و پشتیبانی مالی از گروه های وهابی و افراطی و تروریستی نشان می دهند که مسلمانان علیه هم قدم علم کرده اند و با این کار چهره اسلام را خشن و زشت نمایش می دهند.
وی می گوید: در حال حاضر گروه های طالبان در افغانستان و گروه های تکفیری در منطقه عربی و ارتش صحابه در پاکستان به واسطه تلاش های یهودیان و با هدف براندازی اسلام و نابودی آن شکل گرفته است.
بیات یادآور می شود: برخی از چهره های دانشگاهی فراماسونر نیز تحت عنوان روشنفکر از تریبونهای مختلف استفاده کرده و با قرائتهای لیبرالیستی به ساحت مقدس امامان معصوم(ع) و انبیاء و اولیای خدا توهین کرده و به تشکیک پیرامون اصالت کلام خداوند پرداخته و ابهامات بی پایه را در مورد مسائل اساسی اسلام، مطرح کرده و از سازمانهای صهیونیستی، مدال افتخار دریافت می کنند.
وهابیت و بهائیت مولود دست یهودیان:وی اظهار می کند: وهابیت توسط یهودیان شکل گرفته و شکل گیری فرقه بهائیت نیز با نقشه مستقیم یهود صورت گرفته است.
این فرقه بر اصولی تاکید می کند که قوم یهود به آن معتقدند، به عنوان مثال این فرقه و سایر فرقه های مشابهی که از سوی یهود بوجود آمده، سعی در تبلیغ جدایی دین از سیاست داشته است.
بیات عنوان می کند: اصل اول فرقه بهایی، وحدت عالم انسانی است، این امر به طور جدی با اسلام ضدیت دارد چرا که وحدت عالم انسانی یعنی “همه انسان ها کنار هم باشند اما کاری به کار هم نداشته، امر به خوبی و نهی از بدی نکنند”، اصل دوم در این فرقه، تحری حقیقت است، یعنی اینکه “نباید از کسی تقلید کرد بلکه باید پیرو خود بود، در این مورد اصل امامت و ولایت رد شده است”، به عبارت دیگر یهودیان با راه اندازی این فرقه، در مقابل امامت، ولایت و مرجعیت ایستاده اند. وی اظهار می کند: مطابق اسناد و مدارک، بهائیت پوششی برای فعالیت های یهودی به منظور تخریب ارکان نظام های اسلامی است. ذات صهیونیست، ضد بشری است:وی تاکید می‌کند: براساس شواهد به دست آمده، بهائیت در تصرف سرزمین فلسطین نقش حلقه واسطه را ایفا کرده است.
این محقق و پژوهشگر در حوزه صهیونیزم با تاکید بر اینکه باید به مردم دنیا هشدار داد که ذات صهیونیست، ضد بشری است، می گوید: همواره مهمترین بازوی صهیونیست ها، آمریکا بوده است و در این مسیر سبک زندگی خاصی به بشریت تلقین شده و فساد به تمام دنیا رسوخ کرده است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


8 × = سی دو