رييس کل دادگستري استان:

صف های طولانی نان در آذربایجان غربی برطرف شود

صف های طولانی نان در آذربایجان غربی برطرف شود

گروه خبر: رییس کل دادگستری آذربایجان_غربی خواستار حل صف های طولانی نان و معطلی مردم در این صف در استان شد.
به گزارش آراز آذربایجان، ناصر عتباتی در جلسه آسیب شناسی و بررسی علل بروز مشکلات مربوط به حوزه گندم، آرد و نان در استان افزود: نان قوت غالب ایرانی هاست و سختی تهیه آن برای مردم در استان قابل لمس است و باید به سرعت ساماندهی شود و شایسته مردم ما نیست که در بحث تهیه نان با مشکل مواجه باشند.
وی با بیان اینکه بعضاً ملاحظه می‌شود که برخی افراد سودجو و منفعت طلب سوءاستفاده‌هایی در بحث توزیع نان مورد نیاز مردم می‌کنند که به هیچ وجه پذیرفته نیست و باید مورد برخورد جدی و قاطع قرار گیرند و بازار سیاهی که در این خصوص وجود دارد باید با برخوردهای بازدارنده جلوگیری شود.
عتباتی ادامه داد: باید مردم لمس کنند که خدمتگزاران آنها به فکرشان هستند و در تلاش برای تأمین آرامش و آسایش آنها می‌باشند و باید تصمیماتی اتخاذ شود تا صف‌های طولانی نان و معطلی مردم مرتفع شود.
وی با تاکید بر حل مشکلات حوزه گندم، آرد و نان گفت: نظارت‌های ادارات متولی باید در امر توزیع و پخت آرد و نان به صورت جدی پیگیری شود و تعزیرات حکومتی استان در کنار غله و خصوصاً اتحادیه نانوایان به صورت میدانی نظارت بر امور نانوایی‌ها را در دستور کار خود قرار دهند و در هر جایی تخلف یا جرمی خصوصاً خام فروشی آرد را مشاهده کردند به نهادهای نظارتی و دستگاه قضائی گزارش کنند.
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: موضوع نان مردم برای دستگاه قضائی اهمیت زیادی دارد و با متخلفین در این حوزه بدون اغماض برخورد خواهد کرد و مصوباتی که در جلسه امروز تصویب شد در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی و گزارش امر هم به اطلاع اعضای جلسه خواهد رسید.
مدیرکل بازرسی آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: سازمان بازرسی در باب حقوق عامه و حسن اجرای قوانین وظایف و تکالیفی به موجب قانون برعهده دارد.
روح الله محبوبی افزود، بحث نان از امور مهم است که باید تصمیمات سریع و مؤثر و قاطع اتخاذ شود تا این موضوع در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت حل شود تا صف‌های طولانی را در جلوی نانوایی‌ها شاهد نباشیم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


هفت + = 10