سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار:

شهرداری های آذربایجان غربی نخاله های ورودی شهرها را جمع آوری کنند

شهرداری های آذربایجان غربی نخاله های ورودی شهرها  را جمع آوری کنند

گروه خبر: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: ضروری است شهرداریها و نسبت به جمع آوری نخاله ها و بهسازی ورودی های شهرها اقدام کنند.
پیمان آرامون در چهارمین جلسه شواری هماهنگی ترافیک استان افزود: دستگاههای خدمات رسان و شهرداریهای استان برای پذیرایی از استقبال از سال جدید و پذیرایی از مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارند و از ۲ ماه پیش در جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر استان تمهیدات لازم در این خصوص پیش بینی شده است .
وی افزود: در رابطه به کارهای عمرانی در سطح شهرها نیز در روزهای پایانی سال از ۱۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین سال ۹۸ ضمن خودداری از کارهای عمرانی غیر ضروری و حفاری معابر نسبت به تنظیف معابر و بهسازی چهره شهرها ، اقدامی متفاوت از سالهای گذشته در دستور کار شهرداران قرارگیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی همچنین بر آماده سازی محیط پایانه های مسافری درون شهری و ارائه خدمات مناسب به مسافرین ، ایجاد انضباط وپیشگیری از تصادفات رانندگی ، هماهنگی بین شهرداری ها برای تداوم ارائه خدمات حمل ونقل عمومی در ایام نوروز تاکید کرد.
پیمان آرامون در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مشکل ترافیک معابر درون شهری و بویژه بافت مرکزی شهر ارومیه یکی از معضلات جدی مدیریت شهری است گفت: بیشترین عامل آن ضعف در مدیریت و نبود زیرساخت های مدیریت ترافیک شهری است که با توجه به سیاستهای دولت و تاکیدات مقام عالی استان ارز محل اعتبارات سال ۹۷ پانزده میلیارد ریال به شهرداری ارومیه برای نصب دوربین های ثبت تخلفات رانندگی اختصاص یافته است.وی افزود: نصب دوربین در معابر اصلی و محدوده ترافیک داخل شهربه همراه رینگ کمربندی دور شهر از اولویت های نصب دوربین های ثبت تخلفات است که در کنترل ترافیک تاثیر گذار خواهد بود.
جانشین پلیس راه آذربایجان غربی نیز با اشاره به اینکه ۲۵ درصد تصادف ها در ورودی شهرها صورت می‌گیرد، گفت: ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها باید ساماندهی شود زیرا این امر از بروز هرگونه تصادف جلوگیری می کند.سرهنگ کمال حسین زاده افزود: نبود خط کشی مناسب در کنار جاده ها باعث بروز ۳۵ درصد تصادف های منجر به واژگونی می شود و باید این امر مورد توجه جدی مسوولان قرار گیرد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از مهر، در ادامه این جلسه با بررسی آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در شهر ارومیه مقرر شد فاز نخست این پروژه تا پایان اردیبهشت سال ۹۸ به اتمام رسیده و سایر بخشهای آن نیزپس از ساماندهی ترافیک در محل پروژه آغاز و با سرعت دهی به مراحل ساخت براساس زمانبندی پروژه به بهره برداری برسد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴ ق.ظ

دیدگاه


× 4 = چهار