سرشماری نادرست موجب محرومیت ارومیه از اعتبارات ملی شده است

سرشماری نادرست موجب محرومیت ارومیه  از اعتبارات ملی شده است

گروه خبر: رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: متاسفانه عدم سرشماری نادرست در شهر ارومیه موجب محرومیت مدیریت شهری از اعتبارات ملی شده است.
به گزارش آرازآذربایجان، محمد خلیل پور در دیدار با فرماندار ارومیه اظهار کرد: فرماندار ارومیه سرشماری دقیق آمار جمعیت ارومیه را توسط اداره کل ثبت احوال مستند کند.
وی ادامه داد: امروز باید جمعیت شهر ارومیه به یک میلیون نفر برسد تا ما بتوانیم از امکانات کلان‌شهری استفاده کنیم.
حجت الاسلام خلیل پور در ادامه با تقدیر از فرمانداری ارومیه به دلیل برگزاری انتخابات دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: از فرمانداری ارومیه خواهشمندیم شورای اسلامی شهر ارومیه در بحث مصوبات یاری کند.
وی یادآور شد: فرمانداری نقش مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای شورا دارد و امیدوارم با همدلی و همکاری و توجه به خواسته‌های مردم به مسیر واقعی خدمت برسیم.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با گلایه از وضعیت نانوایی‌ها در ارومیه گفت: وضعیت کیفیت نان در شهر ارومیه خوب نیست و از مسؤولان خواستار رسیدگی به این موضوع هستیم.وی اضافه کرد: در کنار مشکلات نان و بی کیفیتی آن موضوع کمبود کپسول گاز نیز وجود دارد که مردم را دچار مشکل کرده است و موجب ایجاد بازار سیاه کرده است.
ارومیه از عدم توسعه یافتگی متوازن رنج می‌برد
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: موضوع طرح تفصیلی شهر ارومیه مدیریت شهری و شهروندان را دچار مشکلات کرده است و از فرماندار ارومیه درخواست داریم رسیدگی به این موضوع را در اولویت قرار دهند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این دیدار با بیان اینکه شهرستان ارومیه از مشکلات بسیاری رنج می‌برد که با وجود ظرفیت‌های فراوان، فاصله بسیاری با استانداردها دارد، گفت: عدم توسعه یافتگی متوازن شهری، حاشیه نشینی‌ها، وجود باندهای چپاولگر و فاسد و عدم وجود عزمی راسخ برای نیل به شهری که در خور شهروندانش از مهمترین مشکلات شهرستان ارومیه است.
ساسان ابراهیم زاده گفت: همچنین شهرستان و استانمان با توجه به موقعیت قرارگیری آنکه در مجاورت چند کشور همسایه قرار دارد و البته وجود اقوام و مذاهب مختلف، همواره در خطر نفوذ عوامل بیگانه برای ضربه زدن به اتحاد، همدلی و همزیستی این مردم قرار گرفته است.
فرماندار ارومیه نیز در این دیدار با اعلام اینکه شوراهای شهرستان فرصت ارزشمندی برای ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولان هستند، گفت: اگر شورای شهرستان به درستی از اختیارات خود استفاده کنند، قطعاً برای پیشبرد اهداف و محورهای توسعه‌ای مفید بوده و باید با مدیران دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات تعامل داشته باشند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۰ ق.ظ

دیدگاه


نُه − 1 =