نماينده مردم اروميه در مجلس:

زیرسوال بردن لایحه بودجه به نفع نظام نیست

زیرسوال بردن لایحه بودجه به نفع نظام نیست

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : زیرسوال بردن کلیت لایحه بودجه به صلاح نظام نیست، باید تلاش کنیم با همفکری و تعامل اصلاحات لازم را در آن انجام دهیم.
دکتر عابد فتاحی در گفت و گوی اختصاصی افزود : امروز در حالی که زیاده‌خواهان جهانی رو در روی ملت ایران ایستاده‌اند، باید تلاش کنیم در تمام ارکان کشور اتحاد و همبستگی ملی موج بزند.
وی یاد آور شد : به قطع یقین، دولت در تنظیم لایحه بودجه حساسیت لازم را به خرج داده و با در نظر گرفتن تنگناها و کمبودها، بودجه نویسی کرده که نمایندگان مجلس به جای قهر، باید تلاش کنند اصل عدالت را در توزیع بودجه رعایت شود.
فتاحی اضافه کرد : نمایندگان مجلس در مسائل کلان کشور باید با یک نگاه ملی و مسئولانه وارد شوند، نگاه بخشی و استانی دردی را دوا نمی‌کند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را از شاخصه های مثبت بودجه ۹۳ دانست و گفت : در صورت تحقق اهداف دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی، می‌توان به حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور امیدوار بود. این نماینده مجلس افزود : منتخبان مردم می‌توانند به جای اعتراض با تعامل منطقی به بیان مسائل پرداخته و از ایجاد تنش در مجلس و دولت جلوگیری کنند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۵:۳۵ ق.ظ

دیدگاه


شش × = 24