مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان غربي:

رسانه ها در بیان جهاد تبیین با تمام توان تلاش کنند

رسانه ها  در بیان جهاد تبیین  با تمام توان  تلاش کنند

گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه های در بیان حقایق و اطلاع رسانی به افکار عمومی عدالت را رعایت کنند.
به گزارش آراز آذربایجان،علیرضا نوروزی در مراسم روز خبرنگار شمال استان به میزبانی خوی اظهار کرد : رسانه های در بیان حقایق و اطلاع رسانی به افکار عمومی عدالت را رعایت نموده و صادق باشند.وی با بیان اینکه رسانه ها در بیان جهاد تبیین با تمام توان تلاش کنند، تصریح کرد : کشور ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری در حال حاضر توانسته در عرصه های مختلف سیاسی ،اقتصادی ،علمی و فرهنگی به پیشرفت های قابل توجهی دست یابند .
وی رسیدگی به مشکلات صنفی خبرنگاران را جزو اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.
یوسف پیربداقی، رییس خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: عشق و ایمان دو عنصری است می توانند از یک فرد خبرنگار بسازند. وی بر لزوم آموزش جامعه خبرنگاران تایید کرد و گفت : باید تلاش کنیم ظرفیت های ملی ،دینی ،فرهنگی و اقتصادی و تاریخی استان مان را به نحو احسن بیان و تشریح نماییم. ذبیح الله کاظمی، فرماندار خوی نیز اظهار کرد: خبرنگاران با انتقادهایشان را از مدیران ادارات افزایش دهند تا بتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت شهر گام های اساسی برداریم .وی بابیان اینکه در خوی نزدیک به ۲۰ هزار نفر مالباخته در شرکت های هرمی در فضای مجازی داریم، تصریح کرد: باید پاسخگوی مالباختگان باشیم.
فرماندار خوی ادامه داد : با تشکیل چندین جلسه شورای تامین بالاخره به مردم آگاهی های لازم را دادیم و وضعیت تحت کنترل است و سرشاخه ها این شرکت ها دستگیر شدند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۴ ق.ظ

دیدگاه


− 1 = دو