نماينده مردم مهاباد در مجلس شوراي اسلامي :

دولت رئیسی حتی نمی‌تواند قیمت نان و مرغ را مدیریت کند

دولت رئیسی حتی نمی‌تواند  قیمت نان و مرغ را مدیریت کند

گروه خبر: نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی معتقد است دولت حتی توان مدیریت قیمت مرغ و نان را از دست داده است.
به گزارش آراز آذربایجان،جلال محمودزاده گفت: بخشنامه دولت خلاف قانون اساسی است. نمایندگان مجلس تا روز آخر مسئولیت دارند تا بحث نظارت را دنبال کرده و تا ۴ سال از حقوق ملت دفاع کنند.
وی اظهار کرد: ما باید شأن و جایگاه مجلس را حفظ کنیم. مجلس آنطور نیست که در امور اجرایی دخالت کند ، بلکهما تنها نظارت می‌کنیم و دولت طبق قانون اساسی باید این وظیفه قانونی را به رسمیت بشناسد و اگر اینکار را نکند به ضرر خودش است؛ زیرا اگر مجلس به دولت کمک نکند زمین‌گیر می‌شود.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت در بخش‌هایی مشکلات مختلف دارد که مجلس در بزنگاه‌ها به کمک او می‌آید. دولت نمی‌تواند نان و مرغ را مدیریت کند و این به نقطه ضعفی رسیده است که مدیریت این دو عرصه را از دست داده است. در این وضعیت دولت چطور می‌تواند مجلسی که همراه او بود را از خود دور کند؟! این عاقلانه نیست.
محمودزاده در پاسخ به این سوال که آیا این نشان از چالش جدید بین دولت و مجلس نیست؟ یاد آورشد: بله، این نشان می‌دهد چالش بین دولت و مجلس وجود دارد و اگر این نبود این مسأله روی نمی‌داد. بخشنامه خیلی جلوتر ابلاغ شد؛ وزیر کشور پس از ۱۸ روز چند بند آن را لغو کرده است و این نشان از آن دارد که دولت و مجلس زاویه دارند.
نماینده مردم مهاباد در پایان افزود: مجلس هفته گذشته نشان داد علمی عمل می‌کند و احساسی عمل نکرد، چرا که اگر احساسی عمل می‌کرد نباید به وزیر جهاد کشاورزی رأی می‌داد؛ اما چون این شخص پناسیل را دارد و فرد دست پاکی است بالاترین رأی را آورد و با وجود توهینی که به نمایندگان انجام شد، مجلس عاقلانه عمل کرد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


8 − یک =