فرمانده سپاه آذربایجان‌غربی:

خواص در رابطه با حوادث اخیر سکوت نکنند

خواص در رابطه با حوادث اخیر سکوت نکنند

آرازآذربایجان،فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: نخبگان و خواص از نقش خواص در خانه نشینی امیرالمومنین (ع) باید عبرت گرفته و نسبت به مسایل اخیر بی تفاوت نباشند و سکوت نکنند.
سردار حبیب شهسواری روز پنجشنبه در جمع قضات دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سکوت خواص جامعه در طول تاریخ سبب تحمیل اجباری برخی مسایل به اسلام شده که نباید اجازه داد تا تاریخ تکرار شود.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلاف افکنی و ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی است، افزود: جنگی ادراکی و شناختی و بسیار پیچیده که هدف آن ایجاد شکاف میان مردم و رهبری است از سوی دشمنان علیه ایران اسلامی طرح ریزی شده است.
سردار شهسواری با بیان اینکه ملت بزرگ ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه است، اضافه کرد: دشمنان عملا از تحریک مردم علیه نظام جمهوری اسلامی ناامید شده‌اند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف عامل اساسی و اصلی شکست دشمنان است، ادامه داد: در نظام اسلامی مسوولان باید خادم و خدمتگزار و نوکر مردم باشند و این یک افتخار بزرگ است که همه باید قدر آن را بدانیم.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نهم دی را روز بصیرت، آگاهی، ولایت مداری و پیوند امت با امام دانست و تاکید کرد: امام و امت اسلامی ۲ اصل اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هر جایی که مردم ورود کردند، فتنه‌ها علیه کشور نیز خنثی شده است.
سردار شهسواری با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید سلیمانی یادآور شد: سیره و رفتار این شهید والامقام امروز به یک مکتب بزرگ تبدیل شده که پایان ناپذیر است و سلیمانی‌های بسیاری در آن تربیت خواهند شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۳:۴۷ ب.ظ

دیدگاه


7 − هفت =