نماينده ولي‌ فقيه در آذربايجان غربي:

حل مشکلات معیشتی بسیاری از آسیب های اجتماعی را رفع می کند

حل مشکلات معیشتی بسیاری از آسیب های اجتماعی را رفع می کند

گروه خبر:نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان غربی و امام ‌جمعه ارومیه با بیان اینکه حل مشکلات معیشتی بسیاری از آسیب¬های اجتماعی را رفع می¬کند گفت : دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کمک به محرومان و فقراست و باید از این فرصت برای تبلیغ عمومی به مردم در جهت کمک به فقرا استفاده کرد.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جلسه شورای سیاستگذاری آستان قدس رضوی آذربایجان غربی افزود: اگر بتوان فرهنگ کمک به محرومان را در بین مردم نهادینه کرد بسیاری از مشکلات در سطح جامعه حل می شود.
وی با اشاره به شرایط سخت معیشتی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: باید رسالت اهل بیت را در کمک به فقرا ادامه داد و این رسالت در سطح جامعه ترویج یابد.وی ادامه داد: باید از ظرفیت دهه کرامت برای ترویج فضیلت‌های سبک زندگی رضوی و زیارت امام رضا (ع) در سطح جامعه بهره کامل را برد تا شاهد افزایش معرفت عمومی مردم برای زیارت باشیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اضافه کرد: برگزاری مراسم های دهه کرامت برای وحدت بین تشیع و تسنن حائز اهمیت است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: برگزاری نشست تخصصی در سطح علمای اهل سنت و تشیع باعث افزایش همگرایی در زمینه تبیین و تبلیغ آموزه‌های رضوی در سطح جامعه و علمای مذاهب می شود و این امر نمود برجسته‌تری در سطح جامعه خواهد داشت.
وی با اشاره به برنامه های دهه کرامت بیان کرد: با افزایش برنامه‌ها و تعدد آن کیفیت برگزاری مراسمات کم می شود و تمرکز برنامه‌ها در چندین محور مهم باعث کیفیت بخشی و تاثیرگذاری بیشتر مراسمات می شود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹ ق.ظ

دیدگاه


− 1 = یک