دبير قرارگاه دانشگاهي مقابله با کرونا دراستان:

حدود نیم میلیون نفر در آذربایجان غربی هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند

حدود نیم میلیون نفر  در آذربایجان غربی هنوز  واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند

گروه خبر: دبیر قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: نزدیک به نیم میلیون نفر از مردم استان، هنوز دُز نخست واکسن کرونا را دریافت نکرده اند که امیدواریم این افراد برای دریافت آن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
به گزارش آراز آذربایجان، سیدجلیل موسوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد، حدود ۱۶ درصد کل افراد حائز شرایط دریافت واکسن (افراد بالای پنج سال ) استان را شامل می شوند.
وی اظهار کرد: تنها راه مقابله با کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون است که امیدواریم شهروندان، اهتمام بیشتری نسبت به این امر داشته باشند.وی اضافه کرد: از بین جامعه هدف پنج تا ۱۱ سال نیز ۸۳٫۳ درصد در حدود ۳۵۴ هزار نفر دُز دوم را دریافت نکرده اند.
دبیر قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: تاکنون بیش از ۸۴ درصد افراد جامعه هدف در گروه سنی پنج سال به بالا در استان دُز نخست، افزون بر ۷۵ درصد دُز دوم، ۳۴ درصد دُز سوم و کمتر از ۰٫۲ (۲ دهم) درصد دُز چهارم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
موسوی گفت: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز آزمایش سرپایی کرونا در آذربایجان غربی در حال افزایش بوده و به تبع آن، تعداد افراد مبتلا نیز بیشتر می شود که امیدواریم با رعایت پروتکل_ها این روند ادامه دار نباشد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


4 × شش =